Recenzje Oprogramowania

13 Najlepszych kreatorów landing page w 2024 (darmowe opcje)

Uaktualnione 1 stycznia, 2024

Andrzej Krawczyk

strategia content marketing

Wysokiej jakości landing page jest niezbędna dla Twojej firmy.

Zachęcają odwiedzających do działania, zdobywania nowych potencjalnych klientów, budowania obserwowania online i generowania sprzedaży. Do najlepszych budowniczych landing page również daje niestandardowej nazwy domeny, HeatMap śledzić zaangażowanie, integrację z oprogramowaniem do webinarów i narzędzi do optymalizacji konwersji.

Jednak małe firmy, a nawet marki korporacyjne nadal mają z nimi problemy.

Według statystyk tylko 22% firm jest zadowolonych ze współczynników konwersji, tylko 16% landing page jest pozbawionych zaśmieconej nawigacji, a tworzenie stron docelowych jest jednym z pięciu głównych wyzwań, przed którymi stoją sprzedawcy B2B.

Co więcej, 48% firm twierdzi, że ulepszenie lejka sprzedaży online jest jednym z głównych priorytetów sprzedaży w tym roku.

Wybór najlepszego narzędzia do tworzenia stron docelowych ma kluczowe znaczenie.

Typowe strony nie wystarczą, aby przekształcić potencjalnych klientów w sprzedaż. Musisz stworzyć oszałamiające i zoptymalizowane strony docelowe, aby skierować klientów w dół ścieżki.

Ta lista porównuje, klasyfikuje i przegląda 13 najlepszych kreatorów landing page. Te recenzje są oparte na funkcjach strony docelowej, łatwości obsługi, integracji z innymi firmami, narzędziach automatyzacji, projekcie, cenach i nie tylko.

Który program jest najlepszym narzędziem do tworzenia stron typu landing page?

Oto nasze najlepsze propozycje najlepszego narzędzia do tworzenia stron typu landing page do wypróbowania w tym roku.

1. Landingi

Elastyczna platforma landing page nie wymagająca kodowania

Landingi to kompleksowe rozwiązanie typu landing page dla małych firm. Fakt, że jest używany przez ponad 4000 firm, w tym takich gigantów jak Paypal i Sony Music, dodatkowo potwierdza jego wiarygodność.

Aby tworzyć własne strony docelowe za pomocą Landingi, nie potrzebujesz żadnych umiejętności informatycznych ani kodowania. Ten automatyczny kreator stron docelowych ułatwia tworzenie, publikowanie i optymalizowanie stron docelowych.

Oferuje również pewne solidne funkcje, takie jak edytor przeciągania i upuszczania, ponad 100 szablonów reagujących na urządzenia mobilne w celu zwiększenia konwersji, wsparcie marketingowe i tak dalej.

Ogólnie rzecz biorąc, Landingi jest bardzo podobne do Instapage, ale potrzebujesz planu wyższego poziomu, aby pasował do jego oferty.

Funkcje kluczowe:

  • Testy Grilit A / B
  • Prosty edytor przeciągnij i upuść
  • Wbudowane narzędzia do analizy sieciowej
  • Śledzi odwiedzających, współczynnik konwersji
  • Ortimizacja rang organizacji
  • Jakość rajdu jest gorsza Ortimіzаtіоn
  • Integracje z narzędziami takimi jak HubSpot, MailChimp i nie tylko

Cennik:

Pakiet podstawowy ‘Core’ kosztuje 99zł miesięcznie, plan ‘Create’ kosztuje 199zł miesięcznie, ‘Automate’ kosztuje 279zł miesięcznie, a pakiet Agency to już wydatek 349zł/ miesiąc.

Wszystkie plany obejmują 14-dniowy bezpłatny okres próbny; bez potrzeby podawania karty kredytowej. Każdy plan zawiera takie funkcje, jak nieograniczona liczba stron docelowych, wsparcie techniczne, hosting w chmurze AWS, narzędzie do tworzenia i rozwijania stron docelowych typu „przeciągnij i upuść” oraz wiele innych.

2. GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, która umożliwia tworzenie stron docelowych i pomaga w działaniach związanych z marketingiem e-mailowym i automatyzacją marketingu.

Aby rozpocząć korzystanie z narzędzia do tworzenia stron docelowych, wystarczy wykonać cztery proste kroki, w tym:

  • Wybierz szablon
  • Dostosuj swoją stronę docelową
  • Opublikuj swój landing page jednym kliknięciem
  • Po opublikowaniu przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj ją

Tak, to takie proste. Kolejną wielką rzeczą jest to, że otrzymujesz wiele narzędzi w jednym punkcie cenowym. Jednak kreator stron docelowych nie jest podstawowym narzędziem, co może mieć swoje wady.

Cechy kluczowe:

  • Wbudowany, łatwy w użyciu edytor
  • Umieszcza przyklejone formularze rejestracyjne u dołu górnej krawędzi strony docelowej w celu konwersji potencjalnych klientów
  • W pełni responsywne szablony stron docelowych z ponad 5000 zdjęć Shutterstock
  • Great Сustоmеr Ѕеrvісе
  • Inteligentna automatyzacja list
  • Solidne analizy i testy
  • Minutnik, aby zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia działania

Cennik:

Podstawowy plan cenowy zaczyna się od 41 zł miesięcznie i wzrasta do ok. 311 zł miesięcznie w przypadku planu Professional. GetResponse oferuje również ograniczny w funkcjonalnościach plan darmowy.

Minusy:

  • Brakuje intuicji do intensywnego korzystania z e-commerce
  • Trochę za drogie, zwłaszcza plan Enterprise
  • Narzędzie do tworzenia stron docelowych nie jest ich podstawowym produktem
  • Użytkownicy muszą przejść na droższy plan cenowy po przekroczeniu 1000 kontaktów

3. Leadpages

Najtańsza opcja z doskonałym kreatorem formularzy kontaktowych

Strona główna Leadpages

Jeśli głównym problemem są koszty, Leadpages jest dla Ciebie dobrą opcją. Jednak nie daj się zwieść niedrogim planom cenowym – nie idzie na skróty, jeśli chodzi o jego funkcje.

Dzięki dynamicznej zamianie tekstu, integracji CRM i poczty e-mail Leadpages oferuje wiele funkcji. Niektóre z najlepszych obejmują ponad 160 szablonów stron i tworzenie nieograniczonej liczby stron przyjaznych dla urządzeń mobilnych.

Są trochę za krótkie, jeśli chodzi o projekt strony. Ich edytor stron jest trudniejszy w użyciu, a gotowe strony nie wyglądają tak dobrze, jak Instapage czy Unbounce.

Funkcje kluczowe:

  • Testy A / B
  • Integracje z WordPress
  • Szablony dostosowane do urządzeń mobilnych
  • Wkrótce strony
  • Integracje z mediami społecznościowymi
  • Oferuje wtyczki do tworzenia formularzy i projektowania stron

Cennik:

Cennik Leadpages

Standardowy abonament kosztuje 25 USD miesięcznie; abonament Pro kosztuje 48 USD miesięcznie, a abonament Advanced kosztuje 199 USD miesięcznie.

Oferują również 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Wszystkie plany zawierają nieograniczoną liczbę landing page, wysoką prędkość ładowania strony, narzędzie do tworzenia reklam na Facebooku, nieograniczoną liczbę wyskakujących okienek, funkcje SEO i strony docelowe dostosowane do urządzeń mobilnych.

Skorzystaj z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego Leadpages już dziś.

4. Unbounce

Najlepszy do szerokiego wachlarzu funkcji edycji landing page

Unbounce strona główna

Unbounce to jeden z najlepszych kreatorów stron docelowych na tej liście. Używany przez ponad 1500 marek na całym świecie, pomaga tworzyć zoptymalizowane strony docelowe w celu konwersji większej liczby potencjalnych klientów i sprzedaży.

Oferuje imponujące funkcje, które można szybko zbudować, opublikować i przetestować własne gry, gry i gry lepkie – nie potrzeba żadnych umiejętności.

Kluczowe funkcje obejmują korzystanie z edytora „przeciągnij i upuść”, ponad 125 istniejących wcześniej narzędzi oraz dynamiczne wstawianie słów kluczowych w kampaniach Search Engine Marketing (SEM).

Dynamiczne wstawianie słów kluczowych to świetna funkcja, która pozwala zastąpić słowa kluczowe strony docelowej i zastąpić je zgodnie z zapytaniami użytkownika.

Unbounce integruje się z najlepszymi aplikacjami marketingowymi, takimi jak Zapier, HubSpot, Salesforce, Marketo, Campaign Monitor, MailChimp, WordPress i inne.

Oferuje również bezpłatny okres próbny, dzięki czemu możesz przetestować produkt przed zakupem wersji płatnej.

Cechy kluczowe:

  • Łatwa w użyciu funkcja przeciągnij i upuść
  • Ponad 125 zasilanych sztuczną inteligencją i wiele odpowiedzi
  • Dynamiczne wstawianie słów kluczowych
  • Zautomatyzowane zarządzanie ЅЅL
  • Lepkie paski
  • Narzędzia do generowania ołowiu
  • Zarządzanie klarowne i zarządzanie wieloma użytkownikami
  • Niestandardowe uwagi

Cennik:

Unbounce Cennik

Jeśli dopiero zaczynasz, możesz wybrać plan Essential za 79 USD miesięcznie. Plan Premium kosztuje 159 USD miesięcznie, a pakiet Enterprise kosztuje ponad 399 USD miesięcznie.

Możesz wstępnie sprawdzić 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby sprawdzić, czy jest on zgodny z wymaganiami dotyczącymi strony docelowej.

Zacznij z bezpłatnego 14-dniowego procesu Unbounce dzisiaj.

5. Instapage

Najłatwiejszy kreator stron docelowych.

Strona główna Instapage

Od przedsiębiorców po duże agencje – Instapage to idealne oprogramowanie do stron docelowych dla wszystkich, którzy chcą tworzyć wspaniałe strony docelowe. Dzięki ponad 200 responsywnym szablonom mobilnym nie musisz kodować HTML, CSS ani zatrudniać programisty do projektowania strony docelowej.

Oferuje prosty edytor przeciągnij i upuść, aby ułatwić dodawanie elementów do stron docelowych. Potrzebujesz tylko kilku minut, aby zakończyć proces konfiguracji i rozpocząć korzystanie z tego narzędzia.

Ich konto Enterprise oferuje integrację z narzędziami takimi jak WordPress, MailChimp, Salesforce, HubSpot i nie tylko.

Cechy kluczowe:

  • Elastyczny i łatwy w użyciu edytor
  • Konfigurowalne szablony
  • Соnfіrmаtіоn mеssаgе to the сustоmеrs
  • Іntеrасtіvе Widgets
  • Dostosowywanie czcionek – do 5000 czcionek internetowych dostępnych w dowolnym miejscu
  • Vigstosk Image Libraru
  • Dynamiczne wstawianie słów kluczowych
  • Formularze strony docelowej Сustоmіzаblе
  • Solidna analiza konwersji
  • Nieograniczone testy A / B

Cennik:

Cennik Instapage

Plan podstawowy kosztuje 99 USD miesięcznie, który oferuje standardowe funkcje, takie jak tworzenie doświadczenia po kliknięciu, responsywne strony dla wszystkich urządzeń, pakiet analityczny i solidny ekosystem integracji.

Pakiet Enterprise jest oparty na ofercie i ma bardziej zaawansowane funkcje, takie jak menedżer personalizacji, funkcje zabezpieczeń na poziomie przedsiębiorstwa i inne.

Otrzymujesz również 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który umożliwia dostęp do wszystkich funkcji planu Core.

6. HubSpot

Landing Page Szablon -  HubSpot

НubЅроt to jedna z najbardziej renomowanych marek w świecie SaaS i marketingu B2B, i słusznie. Oferują różnorodne usługi marketingowe, od systemu CRM po narzędzie sprzedaży i narzędzie strony docelowej; HubSpot to kompleksowa usługa.

HubSpot zasługuje na swoją reputację, oferując bogate w funkcje, łatwe w użyciu i bardzo wydajne narzędzia do tworzenia stron docelowych. Oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania i jest wystarczające dla pojedynczego użytkownika, dużych zespołów i agencji.

Jeśli jesteś początkujący, masz dostęp do pełnego procesu przejścia i setek istniejących szablonów przyjaznych dla urządzeń mobilnych. Jednak dla bardziej zaawansowanych użytkowników to słynne narzędzie do strony docelowej oferuje szeroki wachlarz narzędzi i technologii, takich jak zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie testujące itp.

Kluczowe cechy:

  • Oferuje segmentację listy
  • Strony są w pełni responsywne na wszystkich urządzeniach
  • Oferuje spersonalizowaną treść strony docelowej dla indywidualnych odwiedzających
  • Umożliwia tworzenie profesjonalnie wyglądających stron docelowych w ciągu kilku minut
  • Przechwytuje i konwertuje potencjalnych klientów za pomocą czatu na żywo, formularzy pop-up, botów konwersacyjnych itp.

Pakiety cenowe:

Przychodzi na trzy poziomy: аtаrtеr, Рrоfеssіоnаl i Еntеrrrisе. Jest to jeden z najważniejszych sposobów na zrobienie czegoś na temat tego, co jest najważniejsze w tej innej chwili. Początkowo kosztuje od 50 dolarów miesięcznie za kwotę do 1000 dolarów. Koszt rossy kosztuje 800 USD miesięcznie (zakupiony przez cały rok), a koszt zakupu wynosi 2400 USD od miesiąca (płatny raz w roku).

Minusy:

  • Plany Professional i Enterprise są drogie
  • Nie oferuje stron mobilnych AMP
  • Lepiej nadaje się dla większych klientów

7. Wishpond

Navigation Panel Wishpond

Wishpond to szybko rosnąca nazwa w branży SaaS i marketingu, która została uznana za jednego z 14 najlepszych konkurentów HubSpot w 2019 r. I osiągnęła wysokie wyniki w raporcie siatki oprogramowania do automatyzacji marketingu G2.

Interfejs Wishpond jest intuicyjny i zoptymalizowany pod kątem konwersji. Wystarczy użyć jednego z ich szablonów i wpisać informacje, które chcesz zebrać za pomocą formularzy strony docelowej.

Narzędzie jest dobre zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników. Narzędzie do tworzenia stron docelowych Wishpond może być tak proste, jak spędzanie kilku minut przy użyciu narzędzia do przeciągania i upuszczania.

Z drugiej strony, jeśli chcesz większej elastyczności, ich zaawansowane narzędzia pozwalają dostosować elementy strony, kodując HTML i CSS.

Szablony landing page - Wishpond

Ponadto zespół Wishpond jest dostępny w celu uzyskania wsparcia i pomocy w prowadzeniu kampanii marketingowych lub konkursów, jeśli potrzebujesz ich wsparcia lub wiedzy.

KLUCZOWE CECHY

  • Łatwa integracja z innymi głównymi platformami marketingowymi.
  • Oferuje potężne dodatkowe narzędzia do automatyzacji marketingu w celu zwiększenia wysiłków marketingowych.
  • Wszystkie szablony są responsywne na różnych urządzeniach.
  • Galeria szablonów strony docelowej jest przeznaczona dla różnych branż, wydarzeń i celów.
  • Umożliwia tworzenie profesjonalnie wyglądających stron docelowych w ciągu kilku minut.
  • Umożliwia łatwe dodawanie wyskakujących okienek i formularzy, nawet dla osób niebędących programistami.
  • Obszerne zasoby z bazą wiedzy oraz biblioteką seminariów internetowych, e-booków i artykułów na temat marketingu i platformy.
  • Dostępna jest obsługa czatu na żywo.
Cennik Wishpond

CENNIK PAKIETÓW:

Wishpond ma trzy plany cenowe, które możesz subskrybować miesięcznie lub rocznie. Główną różnicą między nimi jest liczba potencjalnych klientów, a także dostęp do pewnych zaawansowanych funkcji, takich jak dostęp do API.

Plan początkowy wynosi 49 USD miesięcznie , z limitem 1500 potencjalnych klientów. Wszystko, czego potrzebujesz, to 99 USD miesięcznie , z limitem 2500 potencjalnych klientów. Plan szybkiego wzrostu na poziomie 1 to 199 USD miesięcznie , limit 10000 potencjalnych klientów.

Istnieje 14-dniowa bezpłatna wersja próbna planów rocznych dla każdego, kto chce sprawdzić, czy Wishpond jest właśnie dla Ciebie.

8. Uсrаft

Kreator strony docelowej Ucraft

Ucraft to kolejny przyjazny dla użytkownika kreator stron typu landing page, który zawiera mnóstwo imponujących funkcji, takich jak edytor przeciągania i upuszczania, kreator logo i inne narzędzia do projektowania.

Jedną wadą jest to, że plany subskrypcji najniższego poziomu oferują ograniczone funkcje i funkcjonalności. Poza tym wcześniej istniejące szablony dostarczane przez Ucraft są atrakcyjne i w pełni responsywne.

Narzędzia do handlu elektronicznego i blogowania są również dość łatwe w użyciu i oferują wiele opcji dostosowywania. Otrzymasz również bezpłatną nazwę domeny ze wszystkimi rocznymi planami.

Ponadto Ucraft umożliwia integrację z niezbędnymi narzędziami, takimi jak Google Analytics, czat Zendesk, domofon itp.

Najważniejsze uroczystości:

  • Edytor typu „przeciągnij i upuść”
  • Wsparcie przez czat na żywo 24/7
  • Тheаm Арр: pozwala na udostępnienie Twojej witryny innym członkom zespołu i nadanie im praw do edycji
  • ЅЕО Aрр: daje Ci podstawy do zrobienia, takie jak аddіng аgе tіtlе, іmаgе i dеsсrірtіоn
  • Раgеs Aрр: pozwala na podjęcie decyzji, powtórzenie i powtórzenie decyzji na temat twojego wyboru
  • Projektant: darmowy dodatek, który pozwala dostosowywać szablony zgodnie z własnymi preferencjami, w rytmach rozwoju, rozwoju, i innych

Pakiety cenowe:

Ceny Ucraft

Pierwszy pakiet zawiera bezpłatne strony docelowe i podstawowe funkcje. Następnie Ucraft oferuje trzy płatne pakiety. Pakiet Pro Website kosztuje 10 $ miesięcznie, Pro Shop kosztuje 21 $ miesięcznie, a plan BigCommerce kosztuje 39 $ miesięcznie.

Otrzymujesz również 14-dniowy bezpłatny okres próbny – bez karty kredytowej.

Cons:

  • To bardziej narzędzie do tworzenia witryn internetowych niż do tworzenia stron docelowych
  • Mógłby być bardziej wyrafinowany

Zacznij korzystać z Ucraft już dziś.

9. СlісkFunnеls

ClickFunnels Landing Pages

ClickFunnels służy przede wszystkim do budowania ścieżek sprzedaży. Oprócz tego oferuje narzędzia i edytory pomagające w tworzeniu stron docelowych, stron członkowskich, stron wprowadzania produktów, systemów generowania potencjalnych klientów, stron wyciskania i tak dalej.

Dzięki ClickFunnels możesz tworzyć różne ścieżki sprzedaży, w tym:

  • Lejki opt-in
  • Oprogramowanie do webinaru
  • Witryny członkowskie itp.

Co więcej, jeśli kupisz pakiet najwyższego poziomu, pomoże Ci on również w uruchomieniu własnego programu partnerskiego. Korzystając z reklam na Facebooku lub PPC, możesz wysyłać ukierunkowany ruch na swoją pierwszą stronę docelową i przechwytywać potencjalnych klientów, aby zbudować listę e-mailową.

ClickFunnels zwiększa również współczynnik konwersji, prowadząc odwiedzających przez cały proces sprzedaży. W ten sposób wiedzą, dokąd powinni udać się, aby dokonać ostatecznego zakupu lub podjąć wystarczające działania. Śledzi również automatycznie odwiedzających.

Najważniejsze uroczystości:

  • Obsługa klienta 24/7
  • Prosty edytor stron docelowych przeciągnij i upuść
  • Pomaga budować lejki sprzedażowe, które przekształcają
  • Tworzy wysoce konwertujące koszyki dzięki dodatkowym zakupom za jednym kliknięciem
  • Prowadzi zautomatyzowane kampanie marketingowe
  • Użytkownicy mogą zarządzać wszystkim w jednym panelu

Pakiety zawierające:

ClickFunnels oferuje dwa pakiety cenowe. Pakiet startowy kosztuje 97 USD miesięcznie, podczas gdy pakiet pakietu Etison kosztuje 297 USD miesięcznie. Masz również dostęp do 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, aby od razu rozpocząć tworzenie swojej strony docelowej.

Rozpocznij z bezpłatną wersją próbną ClickFunnels.

10. Landing Lion

 Landing Landing Landing Page Builder

Landing Lion to kolejny świetny kreator stron docelowych, który trafia na tę listę z jednego prostego powodu: jego doskonałych funkcji. Niektóre z jego najważniejszych funkcji obejmują testowanie, solidne narzędzia analityczne, edytor „przeciągnij i upuść”, zarządzanie SEO i wiele innych.

Najlepsze jest to, że narzędzie oferuje pakiet freemium dla osób z ograniczonymi wymaganiami. Tak więc, jeśli jesteś małą firmą zadowoloną z ograniczonych, podstawowych funkcji, nie musisz płacić ani grosza.

Landing Lion jest podobny do innych narzędzi, takich jak Wishpond – można zintegrować z popularnymi narzędziami SaaS, takimi jak MailChimp, Hubspot, Salesforce, Zapier itp.

Nowe funkcje:

  • Narzędzie do optymalizacji SEO
  • Automatyczne certyfikaty SSL
  • Szybko responsywne plany lądowania
  • Łatwy w użyciu kreator przeciągnij i upuść
  • Pozwala na uruchomienie wielu testów
  • W pełni konfigurowalne szablony
  • Wszystkie plany obejmują nieograniczoną liczbę użytkowników na konto
  • Ѕеssіоn powtórka, która umożliwi Ci ponowne obejrzenie interakcji z potencjalnymi klientami na Twoich stronach docelowych

Pakiety zawierające:

Cennik Landing Lion

Otrzymasz pakiet freemium; Nie wymagamy karty kredytowej. Płatne pakiety zaczynają się od 29 USD miesięcznie za pakiet „Launching” i wynoszą do 249 USD miesięcznie za pakiet „Scaling”. Pakiety różnią się w zależności od funkcji i widoków miesięcznych.

Cons:

  • Lista integracji nie jest wystarczająco długa
  • Brak integracji z narzędziami takimi jak Adwords i Google Analytics

11. ЅhоrtЅtасk.

Kreator stron docelowych shortstack

Jeśli szukasz narzędzia do tworzenia stron docelowych, które pomoże Ci tworzyć piękne strony docelowe na prezenty, konkursy i quizy, to ShortStack Ci to umożliwi.

Wraz z łatwym w użyciu edytorem oferuje narzędzia e-mail marketingu do śledzenia potencjalnych klientów i współczynnika konwersji. ShortStack zarządza tym wszystkim samodzielnie, bez konieczności zatrudniania programisty lub uczenia się samodzielnego programowania.

Co więcej, ten kreator stron docelowych oferuje takie funkcje, jak konfigurowalne wezwania do działania, narzędzia do analizy kampanii, narzędzia do analizy poczty e-mail, automatyzacja marketingu itp. ShortStack twierdzi, że pomaga uzyskać średnio o 83% więcej wyświetleń konkursów, prezentów i stron docelowych.

Możesz użyć tego narzędzia do tworzenia stron docelowych w MailChimp, Shopify, Google Analytics, Vimeo, Squarespace i nie tylko.

Najważniejsze uroczystości:

  • Łatwy w użyciu edytor przeciągnij i upuść
  • Solidna analityka i śledzenie ROI
  • Mobilne responsywne szablony
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Proste zarządzanie klientami
  • Wykrywanie oszustw i ogranicza powtarzające się wpisy
  • Śledzi współczynnik konwersji, odwiedzających witrynę i nie tylko

Pakiety zawierające:

Ceny shortstack

OffershоrtЅtасk oferuje trzy różne plany: plan Starter kosztuje 29 USD miesięcznie i umożliwia 2000 wpisów. Plan biznesowy kosztuje 99 USD miesięcznie i zawiera 10 000 wpisów, a plan agencji zezwala na 50 000 wpisów za 199 USD miesięcznie. Możesz rozpocząć 10-dniowy bezpłatny okres próbny.

Cons:

  • Jeśli kupisz plan Starter, będziesz musiał znosić branding „ShortStack” u dołu kampanii
  • Może się wydawać nieco skomplikowane dla początkujących

12. Lander.

Lander to narzędzie do tworzenia stron docelowych z ponad 1,5 milionem użytkowników i ponad 100 gotowymi szablonami stron docelowych do wyboru.

Ich edytor stron docelowych korzysta z funkcji przeciągania i przeglądania, podobnie jak inne narzędzia z tej listy. Oferują także dynamiczne zastępowanie tekstu (DTR). Działa to doskonale w przypadku dopasowywania reklam PPC do nagłówków w celu poprawy Wyniku Jakości AdWords (QS).

Kluczowe cechy

  • Wypełniaj formularze automatycznie, aby zwiększyć współczynniki konwersji
  • Nieograniczone tworzenie stron docelowych
  • Stworzenie własnej domeny
  • E-maile powitalne i integracje z pocztą e-mail innych firm
  • Niestandardowe strony z potwierdzeniami i podziękowaniami za promocje
  • Integracja z Google Maps dla wydarzeń osobistych

cennik

Lander oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować swoje funkcje i dwa płatne plany.

Ich podstawowy plan jest najlepszy dla małych firm i oferuje 5000 odwiedzających miesięcznie oraz trzy niestandardowe domeny. Ten plan to 16 USD / miesiąc i 66% zniżki przy płatnościach rocznych.

Plan Lander Professional jest najlepszy dla zespołów marketingowych i oferuje 25 000 odwiedzających miesięcznie i dziesięć niestandardowych domen. Ten plan wynosi 83 USD miesięcznie i 15% zniżki, gdy płacisz rocznie.

13. Elementor.

Najlepszy kreator stron docelowych dla WordPress.

Z ponad 5 milionami użytkowników, Elementor jest najpopularniejszym narzędziem do tworzenia stron na platformie WordPress. Jest to wtyczka WordPress, którą dodajesz do swojej witryny WordPress, abyś mógł rozpocząć tworzenie niestandardowych stron.

Elementor pozwala kontrolować każdy aspekt strony, w tym układ, projekt, kolory, czcionki, formularze i inne. Jako projekt open source, ta wtyczka jest rozszerzalna i świetna dla programistów, którzy dodali niestandardowe motywy, dodatki i produkty.

Kluczowe cechy

  • Ponad 80 elementów projektu, takich jak filmy, przyciski, przekładki, galerie zdjęć, formularze i wiele innych
  • Kreator niestandardowych wyskakujących okienek, który pasuje do wyglądu i stylu Twojej witryny
  • Formularze, które integrują się z mnóstwem narzędzi marketingowych
  • Kreator stron i produktów WooCommerce dla archiwistów e-commerce
  • Ponad 300 szablonów wykonanych przez projektantów
  • Elastyczna edycja, dzięki której możesz zobaczyć swoją stronę na komputerze, tablecie i urządzeniu mobilnym

cennik

Elementor oferuje bezpłatną wersję swojej wtyczki, która zawiera 30 podstawowych widżetów.

Jeśli uaktualnisz do Elementor Pro za 49 USD rocznie za jedną witrynę, uzyskasz dostęp do wszystkich ich funkcji. Obejmuje to ponad 300 profesjonalnych szablonów, 90 niestandardowych widżetów, ich kreator wyskakujących okienek, konstruktor WooCommerce oraz wsparcie i aktualizacje przez jeden rok.

Co to jest kreator landing page?

Strona docelowa to pojedyncza strona internetowa z jednym wezwaniem do działania (CTA), która zwykle składa się z formularza rejestracji, ofert lub konkursów. Twoja strona docelowa to miejsce, w którym odwiedzający ląduje w ruchu organicznym lub po kliknięciu reklamy Google lub dowolnej kampanii reklamowej na platformach społecznościowych, takich jak Facebook.

Najczęściej służą do generowania leadów dla konkretnej firmy, która kupiła reklamy.

Kreatory stron docelowych służą do tego, aby strona docelowa była intuicyjna i przyjazna dla użytkownika. Ponadto pomagają marketerom w tworzeniu ukierunkowanej, spersonalizowanej strony docelowej z atrakcyjnymi szablonami, które szturchają odwiedzających i przekształcają ich w potencjalnych klientów.

Ostatecznym celem narzędzia do tworzenia stron docelowych jest stworzenie zoptymalizowanych stron docelowych, które mogą skupić się na kierowaniu klienta w dół ścieżki sprzedaży w kierunku dokonania zakupu. W przeciwieństwie do strony głównej są one przystosowane do szybkich konwersji.

Czego powinieneś szukać w kreatorze stron docelowych? [Infografika]

Jakie są zalety korzystania z narzędzia do tworzenia stron docelowych?

Oto niektóre z wielu zalet korzystania z kreatorów stron docelowych:

1. Zorientowane na cel.

Krótko mówiąc, narzędzie do tworzenia stron docelowych eliminuje rozpraszanie odwiedzających i sprawia, że ​​myślą o jedynej rzeczy, na której im zależy, czyli o Twojej firmie.

Kreator stron docelowych umożliwia utworzenie strony docelowej bez żadnej wiedzy technicznej, pasków nawigacyjnych, narzędzi bocznych ani żadnych dodatkowych informacji. Ponadto pomaga przyciągnąć uwagę użytkowników na Twój produkt.

Kreatory stron docelowych pomagają szybko stworzyć stronę docelową bardzo zorientowaną na cele, bez wzmianki o używanym narzędziu. Najlepsze jest to, że większość z nich ma wstępnie zaprojektowane szablony, które można dostosować do swoich celów biznesowych i wymagań.

2. Testy A / B.

Testowanie A / B jest czymś, bez czego strona docelowa po prostu nie może się obejść, ponieważ konieczne jest przetestowanie każdego parametru strony przed przejściem do trybu online.

Firma musi obliczyć wzrost lub spadek współczynnika konwersji leadów ze stron docelowych.

Gdy już dowiesz się, która funkcja wymaga aktualizacji i poprawiania w ramach ciągłych testów, zawsze możesz wrócić i skorzystać z narzędzia do tworzenia stron docelowych, aby zoptymalizować ją w celu uzyskania najlepszych wyników.

Zaletą korzystania z narzędzia do tworzenia stron docelowych jest to, że większość z nich ma wbudowane narzędzie do testowania A / B. Zakup specjalnego zestawu narzędzi do monitorowania stron docelowych nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Oto przykład z Unbounce :

Odznacz narzędzie testowe A / B

Ich narzędzie do testów A / B pomaga rozdzielić określone parametry między dwiema odmianami tego samego lądowania, aby zobaczyć, która wersja działa lepiej.

3. Atrakcyjne szablony.

Twoja strona docelowa musi mieć atrakcyjny wizualnie, kreatywny i intrygujący szablon, który pozwoli dotrzeć do odbiorców docelowych.

I tu przydaje się wysokiej jakości narzędzie do tworzenia stron docelowych.

Narzędzia do tworzenia stron docelowych zazwyczaj zawierają wstępnie zaprojektowane szablony stron docelowych dla wielu nisz i obszarów domen. Dobrą wiadomością jest to, że możesz dostosować te szablony, aby zbudować stronę docelową dokładnie dopasowaną do wymagań Twojej firmy.

Ostatecznie otrzymujesz wysoce spersonalizowane, spersonalizowane strony docelowe, które mają za zadanie zachęcić odbiorców docelowych do wywarcia na nich pozytywnego wpływu. Te narzędzia do tworzenia pomagają stworzyć efektowną stronę, która zawiera również aspekty biznesowe dokładnie tak, jak tego chcesz.

Tutaj, jak widać, Unbounce zapewnia wiele świetnych szablonów do różnych celów, w tym wydarzeń, produktów, seminariów internetowych itp.

Odblokuj szablony

4. Łatwy w użyciu.

Podobnie jak najlepsze kreatory stron internetowych pozwalają Ci spać spokojnie i nie martwić się o tworzenie świetnej witryny, tak kreator stron docelowych działa w ten sam sposób, jeśli chodzi o tworzenie doskonałej strony docelowej.

Nie musisz mieć żadnej wiedzy technicznej ani wcześniejszego doświadczenia w korzystaniu z narzędzia do tworzenia stron docelowych. Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z instrukcjami i wykorzystać większość wbudowanych atrybutów.

Na przykład większość kreatorów stron docelowych jest wyposażonych w edytory typu „przeciągnij i upuść”, w których można po prostu wybierać i przeciągać widżety i inne atrybuty, aby dodać je do strony docelowej.

Ponadto narzędzia do tworzenia stron docelowych oferują wiele opcji szablonów, narzędzi testowych, projektowania interfejsu, niestandardowego podglądu mediów społecznościowych i wiele innych, bezpośrednio po kliknięciu przycisku lub za pomocą funkcji przeciągania i upuszczania.

Na przykład oto kilka funkcji, które ułatwiają marketerom tworzenie stron docelowych z Leadpages :

Landing Page Builder: funkcje Leadpages

5. Elastyczne opcje publikowania.

Wiele dobrych kreatorów stron docelowych oferuje elastyczne opcje publikowania. Ponadto większość z nich udostępnia subdomeny użytkownikom kupującym ich usługi.

Daje to im ogromną przewagę, ponieważ poddomeny pozwalają zarządzać stronami docelowymi niezależnie od domeny głównej, jednocześnie prezentując jednolitą domenę potencjalnym i klientom. Dzięki temu Twój zespół marketingowy może kontrolować subdomeny w celu publikowania stron i prowadzenia kampanii zgodnie z własnym harmonogramem bez angażowania zespołów IT.

Ponadto subdomena to dla marketerów dodatkowa możliwość dodania kontekstu do strony od samego początku z treścią w adresie URL.

Głównie przygotowuje i edukuje potencjalnych klientów, zanim jeszcze zaczną czytać treść strony docelowej.

Dlatego tak ważne są elastyczne opcje publikowania.

GetResponse to jeden z najlepszych kreatorów stron typu landing page, który oferuje tę funkcję:

Elastyczne opcje publikowania GetResponse

Dzięki GetResponse możesz wybrać dowolną domenę do publikowania swoich stron docelowych. Ponadto otrzymujesz certyfikat SSL, aby chronić domenę, którą łączysz się z Twoją stroną docelową GetResponse.

6. Integracje z narzędziami programowymi innych firm.

Marketerzy tworzą strony docelowe, mając na uwadze wiele celów. Zwykle celem jest generowanie potencjalnych klientów, zachęcanie odwiedzających do rejestracji w newsletterze i wiele innych.

Jednak aby osiągnąć te cele, marketerzy potrzebują różnych innych narzędzi programowych, w tym narzędzi do marketingu e-mailowego, platform do webinariów, konstruktorów formularzy opt-in, narzędzi SEO itp.

Twórcy stron docelowych o tym wiedzą i dlatego zapewniają integrację z prawie każdym znanym narzędziem programowym.

W rzeczywistości jedną z głównych zalet korzystania z narzędzia do tworzenia stron docelowych jest to, że gromadzi wszystkie zasoby, których potrzebuje Twoja firma, i integruje je na jednej wspólnej platformie, aby zapewnić maksymalną łatwość użytkowania.

Unbounce jest jednym z wiodących programów do tworzenia stron typu landing page pod tym względem i dość bezbłędnie rozwiązał problem integracji.

Odbij integracje

To tylko niektóre z integracji, które zapewnia.

I nie tylko Unbounce, większość graczy w branży budowania stron docelowych oferuje mnóstwo integracji.

Wskazówki i strategie korzystania z kreatorów stron docelowych.

Obecnie większość firm internetowych korzysta z narzędzi do tworzenia stron docelowych, aby stworzyć idealną, zoptymalizowaną i atrakcyjną wizualnie stronę docelową.

Jednak samo użycie narzędzia do tworzenia stron docelowych nie jest prawie wystarczające.

Należy skupić się na tworzeniu wartości, aby uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi użytkownikami i wykorzystywać konstruktorów do maksymalnych korzyści.

Oto kilka wskazówek, które mogą Ci w tym pomóc:

1. Dodaj chwytliwy nagłówek.

Niedawne badanie wykazało, że 80% ludzi nie czyta treści po przeczytaniu nagłówka. Oznacza to, że każda treść, którą chcesz sprzedać, jest narażona na potencjalne ryzyko utraty 80% uwagi na samym początku.

W większości przypadków wystarczy nagłówek, aby zrobić wrażenie.

Oto kilka sposobów, dzięki którym nagłówki stron docelowych przyciągają uwagę docelowych odbiorców:

Formuły nagłówków zwiększające konwersję

Oprócz tych pięciu sprawdzonych technik zwiększających konwersję, pamiętaj, aby nagłówek nie przekraczał 20 słów.

2. Mobilny obszar roboczy.

Według najnowszych statystyk mobilnych ruch w sieci wzrósł o 222% w ciągu ostatnich pięciu lat.

Statystyki ruchu mobilnego

Staje się to siłą, z którą należy się liczyć, dlatego tak ważne stało się zoptymalizowanie strony docelowej, aby była kompatybilna z telefonami komórkowymi.

Dobrą wiadomością jest to, że wiele kreatorów stron docelowych, takich jak Unbounce, oferuje gotowe szablony responsywnych stron docelowych.

Odrzuć optymalizację mobilną

Mobilne responsywne szablony stron docelowych ułatwiają odwiedzającym Twoją witrynę bezproblemową pracę na mniejszych ekranach urządzeń mobilnych, zapewniają płynną nawigację i nie tylko.

3. Spraw, aby Twoja strona docelowa była atrakcyjna wizualnie.

Obraz jest wart tysiąca słów”.

To uświęcone tradycją powiedzenie jest prawdziwe, zwłaszcza w internecie.

Na przykład statystyki sugerują, że na Twitterze tweety ze zdjęciami zostały przesłane o 150% więcej niż te bez zdjęć .

Statystyki zdjęć na Twitterze

Widzowie online zwykle przeglądają stronę, zamiast czytać całą zawartość.

Dlatego konieczne jest uwzględnienie atrakcyjnych wizualnie obrazów w każdej strategii biznesowej obejmującej strony docelowe. W końcu mózg przetwarza obrazy nawet 60 000 razy szybciej niż tekst .

Dlatego strony docelowe powinny być atrakcyjne wizualnie i zawierać duże, odważne zdjęcia, które są odpowiednie dla treści. Co więcej, zdjęcia, które dodasz, powinny być w stanie wizualnie omówić i promować firmę i jej produkt oraz trafić w sedno.

Takie strony docelowe sprawiają, że odwiedzający mogą się bawić i dowiedzieć więcej o ich produkcie. W rezultacie odwiedzający prawdopodobnie będą pamiętać o produkcie nawet po opuszczeniu strony internetowej.

Większość narzędzi do tworzenia stron docelowych ma wstępnie zaprojektowane, atrakcyjne wizualnie szablony stron docelowych.

4. Skoncentruj się na unikalnych punktach sprzedaży (USP).

W każdej branży panuje konkurencja, a każda firma ma swoją konkurencję.

Dlatego musisz pokazać to, co czyni Cię wyjątkowym i oddziela Cię od innych.

W końcu musisz podać potencjalnym klientom powód, dla którego powinni robić interesy z Tobą, a nie z nikim innym na rynku.

Dlatego musisz podkreślić i skupić się na swoim (unikalnych punktach sprzedaży) USP.

USP jest czymś specyficznym dla ciebie i twojej firmy, czymś, co cię definiuje i nie może być powielane przez twoich konkurentów.

Jeśli w przekonujący sposób podasz swój USP, możesz nawet przekonać potencjalnych klientów do zmiany marki.

Projektując swoją stronę docelową, upewnij się, że Twoja strategia obejmuje wykorzystanie i wyróżnienie Twojego USP, aby wszyscy mogli go zobaczyć.

Weźmy na przykład Moz Pro , doskonały przykład tego, jak marka może wyróżnić swój USP na swojej stronie docelowej.

Strona docelowa Moz Pro

Obiecują wysokiej jakości ruch, wyższą pozycję w rankingu i wymierne wyniki, i próbują zwrócić na to uwagę już na samym początku.

Możesz także utworzyć swoją stronę docelową, pamiętając o podstawowych usługach. Upewnij się, że przekazujesz odwiedzającym i potencjalnym potencjalnym klientom idealną wiadomość, którą chcesz przekazać, coś, co przyciągnie ich uwagę i sprawi, że zrobią z tobą interesy.

5. Zapewnij bezpieczeństwo.

Dużo rozmawia się o tym, że strony internetowe są podatne na złośliwe przestępstwa, takie jak nieautoryzowany dostęp, naruszenie danych, włamanie i inne.

I nie jest to całkowicie nieuzasadnione.

Wraz ze wzrostem liczby cyberprzestępstw nawet zwykli użytkownicy Internetu stają się podejrzliwi wobec witryn, które nie wydają się bezpieczne. Może to spowodować, że sprzedaż osiągnie sukces, a osiągnięcie progu rentowności może zająć dużo czasu.

Ludzie szukają bezpieczeństwa i nieustannie pragną zaufania. Dlatego Twoja strategia powinna obejmować zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa tworzonym stronom docelowym.

W tym celu pierwszym krokiem byłoby wybranie narzędzia do tworzenia stron docelowych, które zapewnia bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.

Na przykład wybierz narzędzie do tworzenia strony docelowej, które oferuje automatyczne szyfrowanie SSL, aby pomóc Ci chronić stronę docelową.

Unbounce SSL Encryption

Wraz ze wzrostem standardów bezpieczeństwa wzrośnie liczba odwiedzających Twoje strony docelowe, co z kolei spowoduje wzrost przychodów.

Na szczęście coraz więcej twórców stron docelowych włącza środki bezpieczeństwa jako część swojej strategii.

Często zadawane pytania dotyczące kreatora landing page.

Czy strony docelowe są bezpłatne?

Wielu twórców stron docelowych oferuje bezpłatne opcje tworzenia stron docelowych. Na przykład, Ucraft oferuje darmowy kreator stron z wieloma różnymi szablonami do wyboru. Jeśli jednak chcesz mieć najlepsze cechy projektu i formy, powinieneś wybrać płatną opcję wysokiej jakości.

Potrzebujesz strony internetowej na landing page?

Nie, nie potrzebujesz strony internetowej jako strony docelowej. Możesz użyć dowolnego z narzędzi z tej listy, aby utworzyć niezależną stronę bez konieczności posiadania własnej strony internetowej. Niektóre oprogramowanie stron docelowych pozwala nawet na utworzenie małej witryny z wieloma stronami. Jeśli prowadzisz ukierunkowaną kampanię marketingową na stronie docelowej, nadal możesz mieć osobną obecność w sieci, niezależnie od siebie.

Jak mogę skierować ludzi do mojej strony docelowej?

Aby przyciągnąć ruch do strony docelowej, musisz wziąć udział w różnych działaniach marketingu cyfrowego. Należą do nich kampanie e-mail marketingu, reklamy w płatnym wyszukiwaniu (PPC), reklamy w mediach społecznościowych, marketing influencerów, oferty partnerskie i inne. Większość stron docelowych wykorzystywanych do generowania potencjalnych klientów nie ma na celu pozycjonowania w wyszukiwarkach, więc ukierunkowany ruch z innych źródeł jest najlepszą opcją.

Jaka jest różnica między stroną docelową a witryną internetową?

Strony docelowe są tworzone w celu wysyłania ukierunkowanego ruchu z kampanii marketingowych. Celem strony docelowej jest przekształcenie odwiedzającego w potencjalnego klienta za pomocą formularza i rejestracji online. Z drugiej strony strony internetowe są statycznymi, wiecznie zielonymi stronami, które znajdują się w Twojej witrynie, takimi jak strona Informacje, strona kontaktowa, strony usług itp.

Czy strony docelowe wpływają na SEO?

Nie, strony docelowe nie szkodzą SEO. Twoje strony docelowe mają na celu wysyłanie ukierunkowanego ruchu do Google, a nie w rankingu. Jedyną rzeczą, która może potencjalnie zaszkodzić Twojemu SEO, jest to, co dodajesz do strony docelowej i umieszczasz linki do niezabezpieczonych witryn.

Czy landing page powinny być indeksowane?

Chociaż strony docelowe są dobre w sprzedaży produktów i przekształcaniu potencjalnych klientów w klientów, powinny być ustawione jako brak indeksu dla Google i wyszukiwarek. Jeśli strony docelowe są hostowane w Twojej witrynie i kierujesz do nich płatny ruch, nie powinny być indeksowane przez Google, ponieważ mogą spowolnić szybkość indeksowania.

Co składa się na dobrą landing page?

Dobra strona docelowa powinna zawierać silną ofertę dla odbiorców i zachęcać odwiedzających do działania. Twoje korzyści i funkcje powinny być napisane zwięźle, aby czytelnicy mogli szybko zrozumieć (i chcieć) Twoją ofertę. Dobre strony docelowe są dobrze zaprojektowane, zawierają nagłówki prezentujące wartość, łatwe do odczytania bloki treści, obrazy, przycisk wezwania do działania (CTA) oraz formularz rejestracyjny.

Jak wygląda struktura landing page?

Aby utworzyć strukturę strony docelowej, wykonaj następujące kroki:

1. Otwórz z mocnym nagłówkiem opartym na wartościach.

2. Napisz czytelną, opartą na korzyściach kopię na podstawie grupy docelowej.

3. Dołącz obrazy i łatwe do odczytania bloki treści podkreślające inne informacje o Twojej ofercie.

4. Przygotuj wysokiej jakości, krótki formularz z wyraźnym przyciskiem wezwania do działania. (Im więcej pól formularza masz w formularzu, tym niższe współczynniki konwersji. Upewnij się, że prostota jest zbalansowana z potrzebnymi informacjami.

5. W stosownych przypadkach dołączaj obrazy do swojej strony docelowej. Obrazy przedstawiające ludzi radzą sobie lepiej niż zwykłe zdjęcia stockowe przedmiotów.

6. Dbaj o spójność marki i używaj schematów kolorów, które konwertują użytkowników. Na przykład wiadomo, że czerwone przyciski konwertują lepiej niż niebieskie.

Ile kosztuje landing page?

Aby utworzyć własną stronę docelową, możesz użyć bezpłatnego narzędzia lub narzędzia do tworzenia stron wysokiej jakości. Większość oprogramowania kosztuje zazwyczaj od 10 USD miesięcznie w przypadku najniższej półki, do 199 USD miesięcznie w przypadku wyższej klasy. Cena jest ustalana na podstawie potrzebnych funkcji, w tym rozmiaru bazy danych, hostowania wielu stron i tworzenia lejków sprzedażowych z kolejnymi sekwencjami.

Jak zarabiają na stronach docelowych?

Istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy za pomocą strony docelowej, w tym:

1. Sprzedaż produktu lub usługi bezpośrednio na stronie.

2. Nakłanianie użytkowników do zapisywania się na kurs online, który sprzedajesz.

3. Zbieranie leadów poprzez formularz kontaktowy i sprzedaż im oferty w serii e-maili.

4. Korzystanie z ofert marketingu afiliacyjnego w celu zarabiania prowizji poprzez zwiększanie sprzedaży innych marek.

5. Sprzedaż usług doradczych i zewnętrznych.

Jak dodać stronę docelową do WordPress?

Aby dodać stronę docelową do WordPress, wykonaj następujące kroki:

1. Utwórz nową stronę WordPress.

2. Pobierz wtyczkę do tworzenia stron Elementor.

3. Na stronie wybierz układ na prawym pasku bocznym, a następnie kliknij „Edytuj za pomocą Elementora”.

4. Użyj edytora WYSIWYG, aby dodać elementy do strony docelowej, w tym tekst i obrazy.

5. Osadź formularz rejestracji na swojej stronie.

6. Opublikuj swój landing page klikając „Opublikuj”.

7. Po opublikowaniu strony w WordPress, możesz wrócić i edytować ją za pomocą Elementora, przechodząc do swoich Stron i klikając „Edytuj za pomocą Elementora”.

Gdzie mam umieścić landing page?

Istnieje wiele różnych miejsc, w których możesz umieścić swoją stronę docelową, aby inni mogli ją znaleźć. Oto cztery najlepsze opcje:

1. Adres URL Twojego narzędzia do tworzenia stron docelowych. Większość narzędzi pozwala automatycznie utworzyć stronę, która będzie znajdować się na ich serwerach i zawiera ich nazwę w adresie URL.

2. Dodaj go do swojej witryny. W oprogramowaniu strony docelowej przejdź do okna publikowania i skopiuj i wklej kod bezpośrednio na jedną ze swoich stron internetowych.

3. Umieść swój landing page w mediach społecznościowych. Jeśli prowadzisz stronę na Facebooku, możesz osadzać promocje i strony docelowe na jednej z zakładek swojej strony.

4. Dodaj go do swojej domeny. Aby zintegrować stronę docelową z witryną, musisz połączyć ją ze swoją domeną. Aby to zrobić, dodaj rekord CNAME do ustawień DNS hostingu internetowego na podstawie dostawcy strony docelowej, z którego korzystasz.

5. Link do strony docelowej w stopce.

6. Wyślij link do niego w wyskakującym okienku wyskakującym lub z odpowiednim czasem.

7. Dodaj linki do strony docelowej w swoich postach na blogu.

8. Umieść link do swojej strony docelowej na stronie zasobów.

Jak przetestować efektywność landing page?

Po opublikowaniu strony docelowej możesz wykonać kilka czynności, aby przetestować i zoptymalizować swoją stronę w celu zwiększenia liczby konwersji. Oto kilka kroków, które powinieneś podjąć:

1. Zdefiniuj swoje cele testowe i miej jasny plan.

2. Miej jedną dobrze zdefiniowaną metrykę, dla której dokonujesz optymalizacji.

3. Skorzystaj z narzędzia do testów A / B innej firmy lub w oprogramowaniu strony docelowej.

4. Zmieniaj jeden element naraz (np. Nagłówek, obraz, wezwanie do działania lub kolor przycisku), aby dokładnie wiedzieć, która zmienna doprowadziła do zmiany wydajności.

5. Wyświetl panel analityczny i raporty, aby zobaczyć, która strona docelowa zapewnia lepszą konwersję na podstawie danych, które śledzisz.

Czy landing page są skuteczne?

Tak, strony docelowe są skuteczne, jeśli masz dobrze zaplanowaną strategię marketingową i stronę o wysokiej konwersji. Ponieważ jednak większość stron docelowych nie ma rankingu w Google i jest wykorzystywana do płatnych działań marketingu cyfrowego, nie są one tak skuteczne, jak strony, które zajmują pozycję w Google i generują bezpłatny ruch. Ostatecznie chcesz, aby posty na blogu o dużym natężeniu ruchu w Twojej witrynie prowadziły do ​​strony docelowej z silną ofertą.

Czy strony docelowe powinny mieć nawigację?

Umieszczanie linków nawigacyjnych na stronach docelowych jest w porządku, gdy optymalizuje to doświadczenie użytkownika. Są jednak chwile, kiedy powinieneś ich używać, i chwile, kiedy nie powinieneś, w zależności od tego, kim jest twoja grupa docelowa.

Jeśli prowadzisz kampanię poszukiwawczą dla nowych ludzi, którzy nigdy wcześniej nie odwiedzili Twojej witryny i nie znają Twojej marki, warto dodać nawigację, aby mogli czytać więcej treści i wchodzić w interakcję z Twoją witryną.

Jeśli prowadzisz kampanię remarketingową dla osób, które już znają Twoją markę i są bardziej skłonne do konwersji, możesz usunąć górną nawigację, aby się nie rozpraszały i po prostu skupiły na Twojej ofercie.

W obu przypadkach należy umieścić swoje logo u góry i połączyć je ze stroną główną lub inną znaczącą stroną w witrynie.

Podsumowanie

Jeśli chodzi o zwiększenie zwrotu z inwestycji i skalowanie działań w zakresie marketingu cyfrowego, nie możesz sobie pozwolić na tworzenie tandetnych stron docelowych.

Strony docelowe mają kluczowe znaczenie dla kierowania użytkowników na dół ścieżki, dlatego musisz wybrać najlepszą dla siebie.

Dlatego uważnie wybierz narzędzie do tworzenia stron docelowych, a przed dokonaniem wyboru upewnij się, że je przetestujesz, aby znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.

Każda z wymienionych 13 platform może pomóc w generowaniu ukierunkowanego ruchu i przenieść współczynnik konwersji na wyższy poziom. Teraz decyzja należy do Ciebie.

Jaki jest Twój ulubiony kreator landing page?

← Wróć do bloga

Andrzej Krawczyk

Z wykształcenia informatyk, Andrzej jest entuzjastą oprogramowania i digital marketingu, a zarazem edytorem witryny MójStartup. Poza redagowaniem artykułów, Andrzej angażuje się w organizację konferencji i warsztatów, dzieląc się swoją wiedzą z innymi pasjonatami branży oraz wspierając startupy w ich rozwoju i skutecznym marketingu.

Nasz wybór nr.1
Landingi

Landingi to popularny, Polski kreator landing page, używany przez takich gigantów jak Paypal i Sony Music aby zwiększać konwersje ich działań marketingowych.

Sprawdź już dziś