TOP 19 Platform sklepu internetowego na 2024 (darmowe opcje)

author image

Andrzej Krawczyk

1 stycznia, 2024

Nasz wybór nr.1
Wix

Wix to najpopularniejszy na świecie kreator stron i sklepów internetowych, który oferuje szereg szablonów i możliwości dla różnych użytkowników.

Odwiedź stronę Czytaj recenzję
Najtańszy kreator sklepów
Zyro

Zyro oferuje profesjonalnie wyglądające szablony do łatwego projektowania stron i sklepów internetowych za jedyne 6zł / miesiąc.

Odwiedź stronę Czytaj recenzję
Najszerszy zestaw funckji
BigCommerce

BigCommerce oferuje najlepsze w swojej klasie funkcje SEO, ponad 40 bramek płatności oraz zaawansowane opcje produktów.

Odwiedź stronę Czytaj recenzję

E-commerce po cichu ale w zabójczym tempie przejmuje nasze życie. Według Jeffa Bezosa Amazon ma ponad 100 milionów członków programu Amazon Prime. Darmowa wysyłka jest normą. Wysyłka dwudniowa staje się wysyłką jednodniową lub dwugodzinną.

Jeśli nosisz się z zamiarem założenia swojego sklepu internetowego aby skorzystać z tego trendu, wybór najlepszej platformy e-commerce może być nie lada wyzwaniem bowiem istnieje już ponad 477 różnych opcji a nowych rozwiązań wciąż przybywa.

W poniższym zestawieniu chcemy ułatwić Tobie decyzję, prezentując najlepsze oprogramowanie e-commerce, abyś mógł znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla swoich potrzeb. Spójrzmy prawdzie w oczy – z tyloma opcjami na rynku, tylko garstka jest warta Twojej uwagi, a my chcemy mieć pewność, że z tych kilku opcji wybierzesz idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Nasze porównanie zostały oparte m.in. na cenie, niezawodności, wsparciu technicznym, funkcjach, skalowalności, łatwości obsługi platform i wielu innych.

Porównamy i przyjrzymy się również rozwiązaniom pod konkretne potrzeby, jak na przykład:

  • Najlepszy wybór dla małych firm.
  • Najlepsze rozwiązanie dla wschodzących lub dużych marek.
  • Najlepsze tanie lub bezpłatne oprogramowanie e-commerce.

Nie ma co czekać – zaczynajmy!

Jakie są najlepsze platformy e-commerce?

Platformy e-commerce to solidne, w pełni wyposażone oprogramowanie do sprzedaży produktów online. Wybierając najlepsze opcje, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, a każdy konstruktor witryn e-commerce oferuje różne funkcje.

Na przykład twoje potrzeby będą różne, jeśli sprzedajesz trzy produkty w porównaniu do 100. Lub jeśli chcesz zacząć dropshipping zamiast własnej wysyłki i spełnienia.

Ostatecznie oprogramowanie e-commerce powinno umożliwiać szybkie dodawanie produktów, oferowanie kuponów i rabatów oraz automatyczne śledzenie zapasów. Powinny również pomóc w zarządzaniu wysyłką i realizacją, abyś mógł skoncentrować się na prowadzeniu firmy.

Oto moje typy najlepszych platform e-commerce do wypróbowania w tym roku:

1. Wix

Najlepsza platforma sklepowa dla małych firm (23 USD / miesiąc).

10% zniżki z kodem TAKE10

Idealny dla początkujących
Twórz strony metodą „przeciągnij i upuść”
Rozbudowane funkcje e-Commerce

Wix to szybko rozwijający się kreator stron internetowych, który umożliwia użytkownikom aktualizację do pełnej funkcjonalności e-commerce za 20 USD miesięcznie. Oferują setki zaprojektowanych szablonów, promocji i kart podarunkowych, piękne galerie produktów oraz łatwe zarządzanie zamówieniami i wysyłkę.

Automatycznie optymalizują Twój sklep internetowy na urządzeniach mobilnych, w tym iPhone’ach i urządzeniach z Androidem (Apple i Google). Możesz także dostosować wygląd swojej mobilnej witryny e-commerce za pomocą narzędzia do tworzenia sklepów internetowych. Nie musisz zagłębiać się w HTML lub CSS, aby stworzyć oszałamiającą stronę internetową z Wix.

Mają doskonały wachlarz galerii produktów do układania produktów w piękny (i zoptymalizowany pod kątem konwersji) sposób.

Wix - kreator sklepu internetowego

Te układy galerii produktów świetnie nadają się również na urządzenia mobilne i dostosowują się do siebie w stosie.

Wix jest również znany jako jedno z najłatwiejszych narzędzi do użycia zarówno w kreatorze stron internetowych, jak i przestrzeni e-commerce.

Do zbudowania sklepu internetowego potrzeba dosłownie tylko siedmiu kroków:

  1. Zaloguj się do swojego konta lub zarejestruj się za darmo.
  2. Wybierz szablon z kategorii Sklep internetowy.
  3. Edytuj tekst i dodaj nazwę swojej firmy.
  4. Kliknij „Mój sklep” i „Zarządzaj swoim sklepem”.
  5. Dodaj produkty do swojego sklepu.
  6. Wybierz „Ustawienia biznesowe”, aby dodać Ustawienia płatności, wysyłki i sklepu.
  7. Opublikuj swoją witrynę i połącz się z własną domeną.

Wreszcie, Wix oferuje bezpieczną kasę, całodobową obsługę klienta, wiele opcji płatności i rozwiązań, globalny podatek i wysyłkę oraz kupony i rabaty, które pomogą Ci sprzedać więcej.

lub przeczytaj naszą recenzję Wix, aby dowiedzieć się więcej.

2. BigCommerce

Najlepsza platforma e-commerce dla większych firm szukających dalszego rozwoju (29,95 USD / miesiąc)

30-dniowy okres próbny

Plany od $29,95 / miesiąc
Opcje sprzedaży wielokanałowej
Mnogość wbudowanych funkcji

BigCommerce to moja rekomendacja dla platformy e-commerce nr 2. Mają najlepsze w swojej klasie funkcje SEO, ponad 40 bramek płatności, zaawansowane opcje produktów, wsparcie 24/7 i mogą być skalowane wraz z Twoją działalnością e-commerce do ponad 100 milionów USD rocznie.

Oto, co zwykle się dzieje.

Właściciel małej firmy decyduje się na e-commerce i wybiera platformę taką jak Shopify ze względu na rozpoznawanie swojej nazwy. Po 6-12 miesiącach zaczynają zwiększać sprzedaż i płacić dodatkowo za aplikacje i dodatki, aby pomóc w rozwoju działalności e-commerce.

Po pewnym czasie osiągnęli pułap wzrostu. Użytkownicy ci mogą zdać sobie sprawę, że co miesiąc płacą za aplikacje setki dolarów, brakuje ich SEO lub przerastają platformę.

Strona główna BigCommerce

Są to najbardziej otwarta platforma e-commerce SaaS na rynku – otwarte interfejsy API, zerowe opłaty transakcyjne i otwarty ekosystem partnera.

BigCommerce ma dwie oferty produktów: BigCommerce (ich oferta dla przedsiębiorstw) i BigCommerce Essentials (stworzony dla małych firm). Oba są zbudowane tak, aby skalować się wraz ze wzrostem.

Z jednej strony są dostępną platformą dla właścicieli małych firm ze względu na ich funkcje i wbudowane funkcje. Istnieje jednak nieco wyższa krzywa uczenia się niż łatwiejsze narzędzie, takie jak Wix.

Są również idealne dla marek korporacyjnych, które chcą odejść od drogich rozwiązań lokalnych, takich jak Magento, i przejść na oprogramowanie jako usługę (SaaS). Marki takie jak Ford, Toyota, Skullcandy i inne z listy Fortune 1000 korzystają z BigCommerce i mogą z łatwością przynieść ponad 100 milionów dolarów rocznej sprzedaży bez czkawki.

W grudniu 2018 r. Wprowadzili BigCommerce na WordPress , produkt „bezgłowy handel”, który pozwala użytkownikom zarządzać treściami front-endowymi na WordPress i ich zapleczem e-commerce za pomocą BigCommerce.

Takie użycie interfejsów API pozwala na większą prędkość witryny WordPress niż w przypadku innych opcji e-commerce WordPress, takich jak WooCommerce , która instaluje wiele wtyczek do pracy i obniża wydajność.

Ich plany zaczynają się od 29,95 USD miesięcznie, a dzięki temu otrzymujesz markowy sklep internetowy i nazwę domeny z możliwością sprzedaży w Amazon, eBay i mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i Pinterest.

Mają prosty interfejs użytkownika do budowy sklepu internetowego, w tym sekcje dotyczące zamówień, produktów, marketingu, analiz, podatków i witryny sklepowej:

Pulpit nawigacyjny BigCommerce

Dzięki nowo wprowadzonym funkcjom BigCommerce Shipping zyskujesz obniżone stawki przewoźnika i zyskujesz możliwość drukowania etykiet wysyłkowych i zarządzania realizacją bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym.

Ich motywy są w pełni responsywne i zoptymalizowane pod kątem współczynników konwersji. Oferują również bezpłatne certyfikaty SSL, mają przejrzystą strukturę cenową i ponownie – zerowe opłaty transakcyjne.

BigCommerce otrzymuje moją najwyższą rekomendację dla średnich i dużych firm i możesz zacząć od 15-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

3. Zyro

Nowa platforma e-commerce najlepsza do sprzedaży wielokanałowej (14,99 USD / miesiąc).

Zyro to popularny twórca stron internetowych, który właśnie wydał swoją długo oczekiwaną platformę e-commerce Zyro.

Wprowadzony na początku 2020 r. nowy konstruktor sklepów internetowych korzysta ze wszystkich wspaniałych funkcji opracowanych przez lata jako konstruktor witryn internetowych i dodaje pełny zestaw funkcji e-commerce.

Zyro E-commerce

Ta platforma wyróżnia się w kilku kluczowych obszarach. Po pierwsze, zapewniają swoim handlowcom możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem wielu kanałów, w tym Amazon, Facebook i Instagram.

Po drugie, jest prosty w użyciu. Podobnie jak Shopify, mówią, że możesz zacząć sprzedawać w niecałą godzinę. I to prawda. Dzięki możliwościom przeciągania i upuszczania witryny oraz szybkiemu przewodnikowi konfiguracji jest to łatwy proces bez kodu.

Zyro zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia sklepu internetowego, w tym:

  • Zarządzanie zamówieniami i zapasami
  • Ponad 50 opcji płatności i wyprzedaż bez prowizji
  • Wysyłka i zarządzanie podatkami
  • Kody rabatowe i karty podarunkowe
  • Wiadomości e-mail i powiadomienia
  • Wiele witryn sklepowych: sklep internetowy, a także Amazon, Facebook i Instagram
  • Darmowy hosting

Istnieje jednak kilka małych wad.

Ponieważ są one nową platformą, zaawansowane funkcje są wciąż rozwijane i mogą być nieobecne. Zyro ma obecnie do wyboru 68 motywów e-commerce. Rozmawiałem również z ich zespołem, a oni obiecują wkrótce mieć ponad 150 nowych tematów. Nieźle jak na nową platformę!

Ważna uwaga jest taka, że ​​każdy szablon Zyro może być używany w sklepie internetowym – wystarczy przejść do sekcji jego elementów w edytorze i „dodać funkcjonalność sklepu internetowego”.

Przejdźmy do wyceny.

Ceny e-commerce Zyro

Oprócz darmowego abonamentu Zyro dodało dwa nowe plany e-commerce: e-commerce (najpopularniejsze) i e-commerce +.

  • Ich plan e-commerce wynosi 14,99 USD / miesiąc (lub 8,99 USD / miesiąc przez okres 3 lat).
  • Plan e-commerce + wynosi 21,99 USD / miesiąc (lub 10,99 USD / miesiąc przez okres 3 lat). W tym planie dodano funkcje, takie jak porzucone odzyskiwanie koszyka, sprzedaż wielokanałowa i sklepy wielojęzyczne.

Ogólnie, jeśli potrzebujesz prostej w obsłudze, wielokanałowej platformy e-commerce, wypróbuj Zyro. Możesz zacząć od bezpłatnego planu, aby przetestować funkcje strony internetowej, a następnie przejść do planu e-commerce, gdy będziesz gotowy.

4. Shopify

Świetne oprogramowanie e-commerce do dropshippingu (29 USD / miesiąc).

Shopify to potęga handlu elektronicznego, która obsługuje ponad 400 000 kupców na całym świecie. Kiedy myślisz o e-commerce, twój umysł może przejść od razu do Shopify. To kanadyjska firma, która rozpoczęła działalność w 2004 roku i szybko stała się jedną z najszybciej rozwijających się firm SaaS w Ameryce Północnej.

Niezadowoleni z istniejących aplikacji mobilnych i produktów e-commerce na rynku, Tobias Lütke, Daniel Weinand i Scott Lake zbudowali aplikację internetową typu open source z Ruby on Rails i uruchomili ją po dwóch miesiącach.

Ten program stał się Shopify .

Jednym z powodów, dla których Shopify zyskał ogromną świadomość marki, było apelowanie do odbiorców „marzycieli” – nowych użytkowników, którzy chcą zyskać na nim bogactwo e-commerce.

Dzięki ich integracji nawet najbardziej niedoświadczeni użytkownicy mogą stosunkowo łatwo założyć sklep dropshipping. Przetestowałem to. Po wybraniu zapasów zintegrowałem kilku dostawców dropshipping z Shopify i uruchomiłem sklep.

Jak działa Dropshipping

Łatwo było zaprojektować fajnie wyglądającą stronę internetową i dodać produkty. Ale to, że masz sklep internetowy, nie oznacza, że ​​jest to sukces – musisz promować swoją firmę.

Kilka wad Shopify to ich zasady SEO. Struktura adresu URL blokuje się w ich formacie. Na przykład, zamiast stron kategorii znajdujących się na campingsite.com/tents, Shopify zmusza Cię do korzystania z ich formatu campingsite.com/collections/tents. Ta struktura nie jest idealna do wyszukiwania w rankingach, szczególnie biorąc pod uwagę, że „kategoria” jest podfolderem wyższego poziomu niż bardziej krytyczne słowo kluczowe „namioty”.

Po drugie, mają mniej opcji produktów niż BigCommerce. Jeśli na przykład sprzedajesz koszulki i masz różne kolory, materiały i rozmiary, Twoje kody SKU szybko się sumują. Shopify jest ograniczony tylko do 100 wariantów produktu – niewystarczająco, jeśli masz wiele różnych kombinacji produktów.

Pomijając ograniczenia, Shopify to niezawodna platforma sklepowa, która działa dobrze dla małych firm.

Shopify ma trzy plany, od 29 do 299 USD. Dodatkowo, korporacyjna platforma Shopify Plus oferuje własne niestandardowe ceny.

Wszystkie plany obejmują nieograniczoną liczbę produktów, bezpłatne SSL, kody rabatowe, zarządzanie zapasami, obsługę wielu języków, przyciski łatwego zakupu, odzyskiwanie porzuconych koszyków, funkcje marketingowe i wsparcie 24/7.

Aby je przetestować, oferują 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

… lub przeczytaj naszą recenzję Shopify

5. Ecwid

Najlepszy konstruktor sklepu internetowego dla istniejących stron internetowych (35 USD / miesiąc).

Platforma e-commerce Ecwid

Z bazą klientów wynoszącą 1,6 miliona małych firm, Ecwid jest doskonałą i jedną z najpopularniejszych dostępnych platform e-commerce. Został również nagrodzony „najszybszą platformą wdrażania e-commerce” przez G2 Crowd .

Jest to najbardziej odpowiednie, jeśli masz już witrynę internetową i chcesz dodać do niej nowy sklep lub możliwości zakupów. Dobrą wiadomością jest to, że platforma jest prosta i łatwa w użyciu.

Co więcej, jest całkowicie elastyczny i umożliwia użytkownikom sprzedaż w wielu witrynach, takich jak:

  • Amazonka
  • eBay
  • Facebook
  • Instagram
Integracja z Ecwid Social Media

To pomaga dotrzeć do ogromnej liczby kupujących na całym świecie na różnych platformach z jednego pulpitu.

Począwszy od Ecwid jest również zdecydowanie łatwe. A jeśli prowadzisz witrynę na platformach takich jak Joomla, Drupal lub WordPress Business, wszystko staje się jeszcze łatwiejsze dzięki wbudowanej integracji Ecwid z nimi.

Ponadto ma wysoce konfigurowalną witrynę sklepową, która zapewnia maksymalną widoczność Twoich produktów – bez względu na to, jakiego urządzenia używa klient. Możesz w widoczny sposób wyświetlać elementy marki, takie jak logo, kolory i komunikaty, aby przyciągnąć odbiorców docelowych.

Ecwid umożliwia także tworzenie, zarządzanie i śledzenie wszystkich reklam bezpośrednio z poziomu pulpitu nawigacyjnego. Wyszukanie idealnych reklam na Facebooku lub reklam Google jest również łatwe.

Proces płatności jest prosty, dzięki bezproblemowej integracji Ecwid z ponad 50 bramkami płatności, takimi jak First Data, PayPal, Square, Stripe, WePay i więcej za pośrednictwem wbudowanej funkcjonalności z najlepszymi systemami POS .

Ponadto Ecwid jest „dostawcą usług poziomu 1 z potwierdzeniem PCI DSS”, który pomaga zapewnić kompleksowe szyfrowanie danych oraz bezpieczne szczegóły płatności dla klientów i handlowców.

Niektóre inne unikalne możliwości Ecwid to:

  • Śledzenie zapasów
  • Zapisywanie ulubionych produktów
  • Kompleksowa książka adresowa klienta
  • Zarządzanie opcjami produktu
  • Automatyczne aktualizacje
  • Inteligentne obliczenia wysyłki
  • Łatwy proces realizacji transakcji

Wszystkie te funkcje (między innymi) pomagają Ecwid wyróżnić się na tle swoich odpowiedników. To powiedziawszy, ma również swoje ograniczenia. Po pierwsze, nie oferuje usług w językach innych niż angielski. Nie zapewniają również wsparcia telefonicznego.

Jednak bogate w funkcje i różnorodne plany cenowe nadrabiają ograniczenia. Dobrą wiadomością jest to, że Ecwid oferuje bezpłatny plan, który zapewnia wszystkie niezbędne funkcje i pozwala sprzedawać dziesięć fizycznych przedmiotów w ciągu miesiąca.

Ceny Ecwid

Następnie oferują trzy płatne plany.

  • Plan Venture pozwala sprzedawać 100 przedmiotów fizycznych lub cyfrowych za 12,50 USD miesięcznie.
  • Biznesplan przychodzi na 29,17 $ miesięcznie pozwala sprzedać 2,500 pozycji.
  • Plan Unlimited (82,50 USD miesięcznie) obejmuje wszystkie kanały sprzedaży.

Jeśli prowadzisz już witrynę e-commerce i chcesz ją przenieść na łatwą w użyciu, efektywną platformę do sprzedaży w wielu kanałach, Ecwid może być dla Ciebie.

Możesz wypróbować je z całkowicie bezpłatnym planem .

6. 3dcart

Najlepsza platforma e-commerce dla witryn małych firm (19 USD / miesiąc).

3dcart to jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce znana z niezawodnych funkcji SEO, 50 darmowych motywów i ponad 100 procesorów płatniczych.

Ich plany wahają się od 19 USD miesięcznie dla Startup Store do 114,50 USD miesięcznie na abonament Pro Store. Wszystkie plany obejmują rejestrację domeny, brak opłat transakcyjnych, nieograniczoną przepustowość, sklep na Facebooku, wbudowany blog, dostęp do interfejsu API i wsparcie techniczne 24/7.

Funkcje 3dcart

Niedawno wydali nowe ustawienia wysyłki i aktualizację narzędzi promocyjnych. W przypadku wysyłki możesz wyświetlić wszystkich przewoźników i stawki z zamówienia na stronie kasy zamiast tylko pojedynczo.

Następnie stawki są ładowane automatycznie, gdy kupujący sprawdza przy użyciu swojej karty kredytowej lub PayPal.

Dzięki zaawansowanemu menedżerowi promocji możesz wybrać wiele grup klientów, aby zaoferować promocję jednocześnie zamiast jednej grupy, jak w przeszłości. Ta opcja jest doskonała dla marek B2B, które chcą koszyka na zakupy online zarówno dla konsumentów, jak i detalistów.

Ich cechy SEO są silne i są reklamowane jako „najlepsza platforma sklepowa dla SEO”. Możesz tworzyć niestandardowe adresy URL, dynamiczne metatagi, tytuły łączy i wiele innych.

Traktują również bezpieczeństwo poważnie i są w 100% zgodne z PCI. Możesz także sprzedawać poza platformą e-commerce w sklepie Facebook wbudowanym w 3dcart. Ponadto mCommerce na urządzenia mobilne umożliwia dotarcie do kupujących w podróży.

Ostatecznie, jeśli jesteś małą firmą, która potrzebuje silnego SEO, narzędzi marketingowych i funkcjonalności e-commerce bez potrzeby korzystania z zaawansowanych funkcji korporacyjnych, 3dcart to solidny wybór.

Możesz je wypróbować w 15-dniowym bezpłatnym okresie próbnym.

7. WooCommerce

Platforma e-commerce dla WordPress (bezpłatne + płatne dodatki).

Dzięki ponad 74 milionom pobrań WooCommerce obsługuje około 25% sklepów internetowych na całym świecie. Ta prosta wtyczka e-commerce typu open source do WordPress została uruchomiona w 2011 roku i stała się jednym z najpopularniejszych rozwiązań e-commerce na rynku.

WooCommerce dla WordPress

WooCommerce to całkowicie darmowa wtyczka, którą możesz dodać do swojej witryny WordPress. Jednak w celu uzyskania bardziej zaawansowanych funkcji, które można znaleźć w innych platformach e-commerce na tej liście, należy dodać płatne rozszerzenia.

Kolejną wadą jest skalowalność. Zainstalowałem wtyczkę na swojej stronie i najpierw zauważyłem, że zainstalowałem w sumie cztery wtyczki do uruchomienia i nieco spowolniłem moją stronę.

Pomijając wady, istnieje kilka powodów, dla których tak wiele osób korzysta z WooCommerce. Po pierwsze, jest to wysoce konfigurowalne rozwiązanie. Istnieje duża społeczność programistów WooCommerce, którzy dodają nowe funkcje ze względu na otwarty charakter wtyczki.

Po drugie, WordPress jest jedną z najlepszych platform dla SEO na rynku. Dzięki niekończącym się modyfikacjom SEO i możliwości większej kontroli nad wynikami wyszukiwania, WooCommerce jest naturalnym rozszerzeniem platformy WordPress.

Nie jest to jednak jedyna opcja, ponieważ obecnie sprzedaję produkty cyfrowe na mojej stronie WordPress za pomocą wtyczki BigCommerce for WordPress . Znalazłem to znacznie szybciej, ponieważ jest to rozwiązanie „bezgłowego handlu”, które działa poprzez API.

Ogólnie, jeśli masz witrynę WordPress i chcesz dodać funkcjonalność e-commerce za darmo, wypróbuj WooCommerce .

8. Sellfy

Najlepsze dla blogerów i twórców (19 USD / miesiąc).

Platforma e-commerce Sellfy

Sellfy to prosta, ale potężna platforma e-commerce, która pozwala sprzedawać cyfrowe produkty, towary fizyczne i subskrypcje – wszystko z jednego miejsca.

Ich narzędzie zostało pierwotnie zbudowane do sprzedaży produktów cyfrowych (takich jak eBooki, filmy, muzyka i kursy), ale teraz oferują one w pełni funkcjonalną platformę ze wszystkimi funkcjami niezbędnymi do sprzedaży produktów fizycznych.

Sellfy ma wbudowane narzędzia marketingowe i analizy oraz łączy się z ponad 1000 aplikacji innych firm za pomocą Zapier.

Z przyjaznym dla użytkownika pulpitem nawigacyjnym i możliwością uruchomienia witryny w ciągu kilku minut, Sellfy jest najlepszy dla blogerów, twórców i małych firm, które chcą sprzedawać cyfrowe produkty, subskrypcje i towary fizyczne na swojej stronie internetowej za pomocą przycisków zakupu, i na ich profilach w mediach społecznościowych.

Może łatwo zintegrować witrynę i strony produktów z kanałem YouTube, stroną na Instagramie lub kontem Soundcloud za pomocą przycisków Kup teraz.

Ponadto nie musisz instalować wielu aplikacji dla swojej witryny e-commerce, ponieważ Sellfy zapewnia narzędzia do marketingu e-mailowego, kodów rabatowych, funkcji sprzedaży, aby zwiększyć sprzedaż i wiele więcej.

A ponieważ jest oparty na chmurze, możesz go używać z wielu urządzeń, takich jak komputery PC, urządzenia mobilne, tablety i laptopy.

Niektóre inne kluczowe funkcje to:

  • Obszerne dostosowanie projektu ułatwia dodawanie logo, zmianę kolorów itp.
  • Umożliwia dodanie własnej domeny niestandardowej
  • Możesz wybrać dowolny język dla swojego sklepu
  • Oferuje interfejs zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić bezproblemową obsługę
  • Integruje się z bramkami płatności, takimi jak PayPal i Stripe
  • Zapewnij dogłębne analizy, aby śledzić najskuteczniejsze produkty, analizować kanały ruchu, zobaczyć najlepsze lokalizacje i więcej
  • Rozbudowana integracja z ponad 1000 narzędzi
  • Zgodność z PCI-DSS
  • Pochodzi z 14-dniowym bezpłatnym okresem próbnym

Plany cenowe:

Plany cenowe Sellfy

Sellfy oferuje trzy plany cenowe.

Plan Starter kosztuje $ 19 / miesiącu, Biznes Plan jest $ 39 / miesiąc, a ich plan Premium kosztuje $ 89 / miesiąc.

Wszystkie plany umożliwiają sprzedaż produktów online, osadzanie przycisków „kup teraz”, dodawanie koszyków, integrację z wieloma opcjami płatności oraz rozbudowane funkcje analityczne.

Nie musisz płacić żadnych dodatkowych opłat transakcyjnych. W planach biznesowych i premium otrzymujesz również kredyty e-mail i funkcje sprzedaży, priorytetową obsługę klienta.

Ich plan Premium oferuje również usługi migracji w celu zmiany dostawcy.

Wypróbuj Sellfy w 14-dniowym bezpłatnym okresie próbnym.

Wypróbuj Sellfy

9. ShopBase.

Najlepsza platforma pod white-label, handlu transgranicznego i ‘print on demand’ (19 USD / miesiąc).

ShopBase to zupełnie nowa platforma, która istnieje od czerwca 2019 r. Są one znane jako doskonałe narzędzie, jeśli wykonujesz dropshipping i szukasz białej etykiety swoich produktów.

Strona główna ShopBase

ShopBase oferuje w pełni konfigurowalne, zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych witryny sklepowe stworzone przez renomowany zespół projektantów. Każda strona ma swoje własne unikalne ustawienia, możesz także edytować HTML i CSS każdej strony.

Możesz edytować każdy aspekt strony kasy, co jest ważne dla współczynników konwersji e-commerce. Oferują również e-maile dotyczące odzyskiwania porzuconych koszyków, aby zachęcić odwiedzających do realizacji transakcji.

Niektóre inne kluczowe funkcje to:

  • Hosting z nieograniczoną przepustowością.
  • 256-bitowy certyfikat SSL dołączony do każdego planu.
  • Monitorowanie przestojów 24/7 i 99,98% czasu sprawności.
  • Potężny kreator sklepu internetowego – dobrze zaprojektowane szablony sklepów, które są dostępne bez dodatkowej opłaty.
  • Szybka prędkość ładowania strony. Twierdzi, że jest 3 razy szybszy niż jakakolwiek inna platforma na rynku.
  • 250 wariantów produktu (2,5x więcej niż Shopify).
  • Zaimportuj swoje produkty i przenieś swój sklep z innej platformy do ShopBase. Dzięki narzędziu Migruj do ShopBase migracja z innej platformy, takiej jak Shopify lub WooCommerce, jest darmowa.
  • Zapewnij najwyższej jakości usługi pozyskiwania i realizacji produktów dla sprzedawców dropshipping.
  • ShopBase automatycznie optymalizuje wszystko na stronach produktów i na stronie kasy, aby zwiększyć liczbę konwersji.

Poza tym ShopBase ma tylko kilka wad.

Na przykład w ich sklepie z aplikacjami nie ma tylu aplikacji do zintegrowania z innymi platformami. Ponadto, jeśli nie chcesz dropship, drukować na żądanie lub stać się biznesem z białą etykietą, ShopBase nie jest dla Ciebie.

Ich plany zaczynają się od 19 USD miesięcznie , a ich podstawowy plan podstawowy zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę i dokonać pierwszej sprzedaży.

Cennik ShopBase

Jeśli planujesz rozpocząć działalność z białą etykietą, drukiem na żądanie lub dropshipping, ShopBase jest najlepszym wyborem dla Ciebie.

Wypróbuj ShopBase w 14-dniowym bezpłatnym okresie próbnym.

Wypróbuj ShopBase

10. Volusion

Najlepsza przyjazna dla użytkownika platforma sklepowa (26 USD / miesiąc).

Volusion to stabilna, wszechstronna platforma e-commerce, która ma wiele funkcji i nowego programu Content Builder , który niemal rywalizuje z wtyczką Elementor WordPress pod względem łatwości użytkowania.

Platforma e-commerce Volusion

Ich osobisty plan o wartości 26 USD miesięcznie oferuje nieograniczoną liczbę produktów, wsparcie online i zerowe opłaty transakcyjne.

Jeśli chodzi o wysokiej klasy, ich biznesplan o wartości 161 USD miesięcznie jest objęty większym wsparciem wewnętrznym. Zaletą witryny Volusion jest to, że mają wewnętrzny zespół SEO i marketingu, który może pomóc w marketingu cyfrowym i uzyskaniu widoczności w wyszukiwarkach.

Plany wyższego poziomu oferują co miesiąc „szybkie wygrane w wysokości 100 $” . Jeśli jesteś właścicielem sklepu, może to być szybka poprawka do projektowania stron internetowych, optymalizacja SEO lub inna pomoc w celu poprawy wydajności witryny.

Jeśli chcesz przetestować Volusion , zacznij od 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

11. nopCommerce

Najlepsza platforma e-commerce ASP.NET typu open-source (darmowa).

nopCommerce to popularna darmowa platforma e-commerce oparta na technologii Microsoft. Działają już od 11 lat i obecnie oferują 60 000 sklepów internetowych na żywo i ponad 150 partnerów.

nopCommerce Open-Source

ASP.NET to platforma internetowa firmy Microsoft o otwartym kodzie źródłowym, używana do tworzenia aplikacji internetowych w technologii .NET.

Ta technologia zmniejsza ilość kodu wymaganą podczas tworzenia złożonych aplikacji. Technologia buforowania, natywna optymalizacja i kompilacja „dokładnie na czas” zwiększają wydajność dużych witryn.

W przeciwieństwie do innych twórców witryn na tej liście, potrzebujesz programisty dobrze zorientowanego w HTML, JavaScript i CSS, aby stworzyć responsywną i wysokiej jakości witrynę e-commerce.

Poznanie tej technologii nie jest z natury trudne, ale trudniejsze dla właścicieli małych firm, którzy chcą szybko założyć prostą witrynę.

Ich platforma jest bezpłatna , bez opłat transakcyjnych i miesięcznych.

Panel administracyjny nopCommerce umożliwia przesyłanie nieograniczonej liczby produktów, zarządzanie wieloma sklepami i dostawcami z jednego miejsca, obliczanie stawek wysyłki i korzystanie z wbudowanych narzędzi marketingowych.

Obsługują również bezpłatną wersję mobilną witryny bez konieczności dodatkowego kodowania.

Ich platforma jest najlepsza dla programistów, małych firm i przedsiębiorstw o ​​złożonych potrzebach biznesowych. Niektórzy z ich największych klientów to Microsoft, The North Face i BMW Group.

Jeśli szukasz świetnej bezpłatnej platformy i potrzebujesz w pełni spersonalizowanej witryny, wypróbuj nopCommerce.

12. PinnacleCart

Rozwiązanie sklepu internetowego All-In-One (44,99 USD / miesiąc).

PinnacleCart to platforma e-commerce zbudowana z myślą o doświadczeniu użytkowników i optymalizacji współczynnika konwersji.

Strona PinnacleCart

Mają także silne funkcje SEO, w tym możliwość indeksowania witryny w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing i Yahoo.

Ponadto możesz dodatkowo zwiększyć widoczność swojego produktu, konsolidując swoje produkty i usługi z platformami handlowymi takimi jak Facebook, Amazon, eBay i inne. Ponadto przyciski Kup pozwalają na umieszczanie produktów na innych stronach internetowych lub blogach, a użytkownicy mogą kupować produkty na tych innych stronach.

Oprócz przycisków Kup, ich ulepszone narzędzia do produktów umożliwiają tworzenie dynamicznych list produktów. Te wykazy dynamicznie tworzą tagi, zarządzają zapasami, prezentują różne obrazy oraz tworzą nieograniczoną liczbę kategorii i atrybutów produktu. Funkcje te działają zarówno dla fizycznych, jak i cyfrowych produktów i usług.

Mają także dużą liczbę integracji z innymi narzędziami programowymi. Panel sterowania pozwala zarządzać każdym aspektem działalności e-commerce w jednym miejscu, a także można szybko łączyć się z aplikacjami takimi jak Avalara, Quickbooks, Shipwire i innymi za pośrednictwem ich Centrum aplikacji.

PinnacleCart ma trzy główne plany, od 44,99 USD / miesiąc do 199,99 USD / miesiąc.

Plan początkowy 44,99 USD obejmuje zerowe opłaty transakcyjne, nieograniczoną liczbę produktów i nieograniczoną liczbę kont administracyjnych. Obejmuje to także jednostronicową realizację transakcji, wyceny wysyłek w czasie rzeczywistym, Zakupy Google, wyszukiwanie predykcyjne, syndykowanie produktu oraz wspólny protokół SSL.

Zaawansowany plan za 199,99 USD miesięcznie zapewnia dodatkowe korzyści, takie jak dedykowany protokół SSL, nieograniczone miejsce na dysku i przepustowość oraz priorytetowe wsparcie.

Jedna interesująca funkcja dotyczy tych, którzy chcą hostować swoją witrynę e-commerce na własnym serwerze. Mogą kupić licencję wieczystą PinnacleCart za 1495 USD za domenę. Obejmuje to wszystkie funkcje planu zaawansowanego, roczną pomoc techniczną, roczny dostęp do aktualizacji i 20% zniżki na dodatkowe zakupy licencji.

Ogólnie rzecz biorąc, PinnacleCart to solidna platforma e-commerce stworzona z myślą o doświadczeniu użytkowników i optymalizacji współczynnika konwersji.

Jeśli chcesz dynamicznie tworzyć produkty i łatwo synchronizować katalog produktów z innymi platformami, takimi jak Facebook, Amazon i eBay, PinnacleCart jest dobrym wyborem.

Wypróbuj PinnacleCart z bezpłatną wersją próbną.

13. Squarespace

Najlepszy kreator witryn internetowych e-commerce typu „przeciągnij i upuść” (26 USD / miesiąc).

Wbudowane narzędzia marketingowe Squarespace

Squarespace jest znanym kreatorem stron internetowych, który ma podstawowe funkcje e-commerce w swoim trzecim, najdroższym planie.

Mają cztery główne plany cenowe – dwa miesięczne plany konstruktora witryn i dwa miesięczne plany sklepu internetowego:

  • Plan osobisty: 12 USD / miesiąc
  • Biznesplan: 18 USD / miesiąc
  • Podstawowy (sklep internetowy): 26 USD / miesiąc
  • Zaawansowane (sklep internetowy): 40 USD / miesiąc

Zanim przeniosłem bloga do WordPress, zacząłem od osobistego planu Squarespace. Przeciąganie i upuszczanie treści na mojej stronie oraz aktualizowanie wstępnie zaprojektowanych szablonów było łatwe. Szybko jednak zdałem sobie sprawę, że Squarespace nie jest najlepszą opcją dla SEO, szybkości strony lub dostosowań.

Squarespace ułatwia tworzenie stron internetowych każdemu bez wiedzy technicznej, ale zyskujesz na łatwości użytkowania, tracisz funkcjonalność i korzyści SEO . Pamiętam, kiedy ich użyłem, miałem prosty problem z mapą strony XML, który miał wpływ na moje SEO i nie mógł zostać rozwiązany.

Określone adresy URL w mojej mapie witryny zawierały ukośnik końcowy (/), podczas gdy inne nie, przez co wyglądało to tak, jakby każda strona była zduplikowaną treścią. Krótko mówiąc, miało to wpływ na moje SEO i od razu przeszedłem do WordPress.

Jeśli chodzi o rozwiązania e-commerce, czy słyszałeś kiedyś, jak ktoś powiedział: „Prowadzę lukratywną działalność online w Squarespace”. Prawdopodobnie nie. Jeśli jednak już korzystasz z tej platformy i chcesz dodać prosty sklep e-commerce, masz pewne zalety.

Jest bardzo łatwy w konfiguracji, a otrzymasz świetnie wyglądające szablony przyjazne dla urządzeń mobilnych, zarządzanie produktami i integrację z rozwiązaniami wysyłkowymi, takimi jak Shipbob i Shipstation . Zewnętrzne firmy logistyczne i realizujące zamówienia (3PL) uwzględniają stawki za wysyłkę w czasie rzeczywistym od głównych dostawców, takich jak UPS, FedEx i USPS, i dbają o wysyłkę za Ciebie.

Wreszcie Squarespace oferuje wsparcie 24/7 i 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować jego funkcje.

14. PrestaShop

Świetna platforma Open Source ze społecznością programistów (darmowa).

PrestaShop to freemium rozwiązanie e-commerce napisane w PHP z obsługą baz danych MySQL. Jest zaufany przez ponad 300 000 kupców i jest oferowany w 75 różnych językach.

Strona PrestaShop

Aby korzystać z PrestaShop, pobierasz ich oprogramowanie, a Twoja witryna jest wstępnie zainstalowana i hostowana przez IONOS. Obejmuje to łatwą instalację, środowisko kodowania, codzienne kopie zapasowe i wsparcie techniczne 24/7.

Ponad 1 milion członków społeczności, 1000 współpracowników i ponad 250 agencji tworzy ekosystem PrestaShop.

Członkowie społeczności mogą zadawać pytania na forach i poznawać innych członków na spotkaniach. Współpracownicy współpracują z zespołem PrestaShop w celu utrzymania i optymalizacji kodu open-source. Ponad 250 partnerów agencji pomaga w tworzeniu witryn e-commerce.

Podobnie jak inne narzędzia z tej listy, PrestaShop pozwala:

  • Wybór nazwy domeny.
  • Dostosowywanie projektu sklepu.
  • Dodawanie produktów do katalogu.
  • Konfigurowanie metod płatności.
  • Uruchomienie sklepu.

Mają też rynek dodatków z ponad 5000 bezpłatnych i płatnych modułów, motywów i innych usług.

Obejmuje to dodatki opracowane przez PrestaShop, takie jak narzędzia SEO, listy życzeń, zapisy do newslettera i inne.

Sprawdź unikalne funkcje, których potrzebujesz na ich rynku, aby dowiedzieć się, ile będziesz musiał wydać.

Na przykład, jeśli chcesz sprzedawać na Amazon, musisz kupić ich dodatek Amazon Marketplace za 229,99 USD. Te dodatki wymagają jedynie uiszczenia jednorazowej opłaty i pokrycia wsparcia przez określoną liczbę miesięcy.

Obecnie mają 33 bezpłatne dodatki do podstawowych integracji, takich jak PayPal, e-mail marketing Mailchimp, Google Ads, dodatki do recenzji itp.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jesteś programistą, który chce mieć pełną kontrolę nad budowaniem spersonalizowanego, unikalnego sklepu e-commerce, PrestaShop jest dobrą opcją do wypróbowania.

15. Weebly

Najlepsze dla prostych małych firm (bezpłatnie – 25 USD / miesiąc).

Weebly to twórca stron internetowych założony w 2006 roku, który ma teraz ponad 500 000 domen i 12% udział w rynku w obszarze twórców stron internetowych. Ta platforma działa najlepiej w przypadku nowych witryn małych firm, które nie wymagają zaawansowanej obecności w sieci.

E-commerce Weebly

Dodatkową zaletą jest to, że Weebly ma wbudowane funkcje automatyzacji marketingu. Jeśli kupisz osobno inny program do tworzenia witryn i e-mail marketing , możesz zapłacić dodatkowo 10-20 USD miesięcznie.

Kolejnym pro są ich opcje produktu. Możesz zarządzać setkami produktów, śledzić zapasy, zautomatyzować brak towaru w magazynie i zwiększyć zachowania zakupowe, pokazując klientom pozostałą liczbę produktów (pozostały tylko 3!).

Weebly nie jest tak potężny, jak inne platformy, takie jak Shopify lub 3dcart . Jeśli jednak jesteś małą firmą z prostą witryną internetową o długości do dziesięciu stron i chcesz dodać funkcjonalność e-commerce, Weebly będzie Ci dobrze służyć.

Ich funkcjonalność e-commerce zaczyna się od biznesplanu za 25 USD miesięcznie, który zapewnia również bezpłatną domenę.

Zacznij korzystać z Weebly dla e-commerce .

16. Yo! Kart.

Recenzja YoKart

Najlepsza platforma do budowania rynków B2B, B2C Multivendor (1,299 USD).

Jeśli chodzi o kompleksowe, wysokiej jakości platformy e-commerce, platforma Yo! Kart zajmuje wysoką pozycję na rynku. Zaletą Yo! Kart jest to, że może zbudować rynek wielu dostawców dla dowolnej wielkości firmy (małe, średnie i duże przedsiębiorstwo).

Podstawowe pliki skryptowe frameworka są dostarczane w częściowo zaszyfrowanym formacie, co czyni go mniej podatnym na problemy z bezpieczeństwem. Yo! Kart oferuje projektowanie zorientowane na użytkownika i bezproblemową obsługę, niezależnie od urządzenia. Kolejną zaletą korzystania z Yo! Kart jest łatwość użycia systemu zarządzania katalogiem produktów lub zapasów.

Yo! Kart jest uważany za jedno z najlepszych rozwiązań, jeśli chodzi o UX i funkcjonalność projektowania. Jest to w pełni konfigurowalna i skalowalna platforma z dożywotnią licencją. Oferuje również 12-miesięczną bezpłatną pomoc techniczną, pod warunkiem, że na stronie nie dokonuje się żadnych modyfikacji stron trzecich.

Z drugiej strony główną wadą, z którą spotkałem się w Yo! Kart jest to, że nie oferuje darmowych motywów i wtyczek. Ponieważ jest to rozwiązanie oparte na licencji, więc musisz kupić inną licencję dla wielu domen.

Yo! Kart ma 3 główne plany cenowe z elastyczną opcją płatności:

  • Plan GoQuick kosztuje 1 299 USD i obejmuje pełną licencję, zerowe opłaty za przetwarzanie płatności, samodzielny hosting i domyślny projekt.
  • Plan 3 999 USD (GoCustom Lite) obejmuje dodatkowe korzyści, takie jak częściowy projekt niestandardowy.
  • Plan GoCustom, który kosztuje około 6 999 USD, zapewnia dodatkowe korzyści, takie jak marketing po premierze oraz w pełni niestandardowy projekt.

Yo! Kart oferuje również aplikacje mobilne dla kupujących i sprzedających, które są dość niskie koszty.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chcesz szybko skonfigurować swój sklep internetowy z wieloma dostawcami z dobrym zestawem funkcji, niż Yo! Kart jest dla Ciebie opłacalną opcją.

17. Selz.

Jedno proste miejsce do sprzedaży w dowolnym miejscu (26 USD / miesiąc).

Strona Selz

Selz to w pełni funkcjonalny konstruktor sklepów internetowych, który ułatwia sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym na istniejących stronach internetowych. Na przykład możesz osadzać swoje produkty w dowolnej witrynie lub blogu i łatwo sprzedawać na Facebooku, Instagramie i Zakupach Google z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Ponieważ krajobraz e-commerce staje się coraz bardziej wielokanałowy, a kupujący oczekują, że będą mogli dokonywać zakupów z dowolnego miejsca, Selz wyróżnia się w tej dziedzinie (nie rymowane).

Zapewniają one wiele wspaniałych funkcji od razu po wyjęciu z pudełka, takich jak nieograniczone miejsce na dane, przepustowość i klienci, analizy, kody rabatowe i wiele integracji innych firm. Podstawowy plan w wysokości 26 USD miesięcznie zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp do plików cyfrowych, globalne ustawienia podatkowe i funkcje odzyskiwania porzuconych koszyków.

Tym, co naprawdę sprawia, że ​​Selz jest wyjątkowy, jest to, że możesz korzystać z hostingu e-commerce zaplecza i sprzedawać produkty na dowolnej istniejącej stronie.

Na przykład, jeśli już prowadzisz odnoszącą sukcesy stronę internetową, Selz pozwala dodawać produkty, kupować przyciski i różne widżety do swojej witryny. Nie musisz tworzyć nowej strony. Wystarczy zintegrować Selz z bieżącą witryną, dodać informacje o produkcie i rozpocząć sprzedaż.

Wadą jest to, że stawki za wysyłkę w czasie rzeczywistym są dostępne tylko w abonamencie zaawansowanym 179 USD / miesiąc, więc jeśli sprzedajesz produkty o różnych gramaturach i rozmiarach, sytuacja może być trudna. Jeśli jednak sprzedajesz według stawki ryczałtowej, nie będzie to problemem.

Selz zapewnia wsparcie przez e-mail i czat, a dodatkowo każdy użytkownik otrzymuje własnego menedżera konta. Jest to wyjątkowe i bardzo pomocne dla nowych firm szukających wskazówek podczas konfiguracji.

Wypróbuj Selz za darmo przez 14 dni.

Wypróbuj Selz

Uwaga: Inne znaczące wzmianki jeszcze nie wymienione to OpenCart i Big Cartel.

Co to są platformy e-commerce?

Platformy e-commerce to narzędzia programowe, które pomagają sprzedawać produkty i usługi online. Historycznie firmy musiały kupować drogie, lokalne oprogramowanie e-commerce z konfiguracją IT i własnym hostingiem, aby zarządzać swoim e-commerce. Teraz dzięki technologii oprogramowania SaaS użytkownicy mogą budować witryny sklepowe (frontowe kanały sprzedaży) online.

Te platformy e-commerce obsługują wszystko, od projektowania stron internetowych i list produktów po wysyłkę, podatki i marketing. W ramach tych internetowych narzędzi programowych możesz dodawać własne produkty, zarządzać zapasami i zamówieniami, komunikować się z klientami, synchronizować z innymi aplikacjami i nie tylko.

Co to są platformy e-commerce
Źródło: dowgroup.com

Jaka jest najlepsza platforma e-commerce pod SEO?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów e-commerce, istnieje wiele ważnych czynników rankingowych, w tym szybkość witryny, struktura adresów URL, tytuły stron / treść i certyfikat SSL na domenie.

1. Wix

Większość właścicieli sklepów internetowych ma problemy z SEO i polega na płatnych reklamach na Facebooku i Google, aby wzbudzić zainteresowanie swoimi produktami.

Wix ma darmowe narzędzie SEO o nazwie Wix SEO Wiz. Wiz analizuje Twoją witrynę e-commerce i automatycznie udostępnia spersonalizowany plan SEO z listą kontrolną, aby poprawić ranking w Google.

Obejmuje to optymalizację tytułów SEO i opisów meta, dodawanie tekstu alternatywnego i narzędzia indeksujące, aby przyspieszyć ranking stron. Wix i Google współpracowały przy tej funkcji, a użytkownicy Wix mogą zobaczyć swoje strony w wynikach wyszukiwania natychmiast po użyciu tego narzędzia.

2. BigCommerce

Nasz drugi wybór najlepszej platformy e-commerce pod SEO to BigCommerce.

Dzięki szybkości witryny chcesz mieć pewność, że host e-commerce szybko ładuje zawartość witryny na urządzenia mobilne i stacjonarne. Nawet 100-milisekundowe opóźnienie czasu ładowania może obniżyć współczynnik konwersji o 7% .

Skorzystaj z narzędzi takich jak GTMetrix i Google PageSpeed ​​Insights, aby regularnie sprawdzać szybkość witryny e-commerce.

Po drugie, kompresja obrazu jest kolejnym kluczowym czynnikiem szybkości witryny. Obrazy, które ładują się długo, wydłużają czas ładowania strony, co wpływa na wygodę użytkownika i SEO.

BigCommerce to jedyna platforma e-commerce, która oferuje sprzedawcom Google AMP zarówno na stronach produktów, jak i kategorii, a także automatyczną kompresję obrazu za pomocą Akamai Image Manager .

Jeśli chodzi o strukturę URL, BigCommerce oferuje najlepszy domyślny format adresu URL.

Na przykład, jak podkreślono wcześniej, www.rebelpeak.com/camping/blue-tent jest najlepszym formatem do zastosowania w kolejności domeny, kategorii i produktu. Pozwalają ci to robić, podczas gdy inne platformy, takie jak Shopify, zmuszają cię do zachowania ich struktury, w tym do statycznych „/ collections /,” / pages /, ”i„ / products /. ”

Ta struktura URL nie jest idealna dla SEO, więc BigCommerce wygrywa pod tym względem i jest świetnym wyborem.

Jakie są najlepsze bezpłatne platformy e-commerce?

Jeśli szukasz bezpłatnej lub otwartej platformy e-commerce, możesz znaleźć wiele dostępnych. Badając różne frameworki e-commerce do użycia, należy zadać sobie kilka różnych pytań:

  • Czy jesteś zainteresowany hostingiem?
  • Ile masz doświadczenia w tworzeniu stron internetowych?
  • Ile chcesz kreatywnej kontroli?
  • Czy wolisz płacić niewielką opłatę co miesiąc, aby wszystko było opakowane w jedną paczkę?

Osobiście wybrałbym płatną opcję zamiast systemu open source, ponieważ niewielka opłata pozwoli ci zaoszczędzić mnóstwo czasu i kosztów rozwoju.

Platformy open source mają pewne ograniczenia. To, co zyskujesz na elastyczności, tracisz na prostym hostingu, konserwacji i bezpieczeństwie oraz dedykowanym wsparciu.

Jakie są najlepsze kreatory sklepów internetowych dla małych firm?

Małe firmy działające online potrzebują gwarancji dostępności, bezpieczeństwa, zgodności z PCI, użyteczności i wydajności. Jeśli Twoja firma zależy od sprzedaży e-commerce, Twoje wymagania będą bardziej rygorystyczne niż jedna osoba sprzedająca online.

Jeśli chodzi o platformy e-commerce B2B , istnieje również wiele zależności od poziomów dostępu użytkowników platformy, metod wysyłki, obliczeń podatkowych i oprogramowania do fakturowania. Potrzebujesz rozwiązania, które jest łatwe do zarządzania przez wielu użytkowników i minimalizuje czas na realizację zamówień.

W końcu im więcej czasu zaoszczędzisz na zgodności, wysyłce i realizacji, tym więcej czasu będziesz musiał reklamować swoją firmę online.

Oto moje najlepsze typy najlepszych platform e-commerce dla małych firm:

1. Wix

Wix jest najlepszy dla firm sprzedających online ze względu na ładne szablony i łatwe w obsłudze oprogramowanie. Możesz zarządzać wszystkim za pomocą jednego prostego pulpitu nawigacyjnego, więc jest to najlepsze rozwiązanie dla użytkowników bez wiedzy technicznej.

2. 3dcart

3dcart to świetny wybór dla małych firm ze względu na łatwość użytkowania i funkcje SEO. Lokalne małe firmy skorzystają z czystej struktury adresów URL i łatwego dostępu do sprzedaży produktów online. Ponadto mają doskonały zespół wsparcia dostępny za pośrednictwem czatu, telefonu i poczty e-mail.

3. Shopify

Shopify to kolejna dobra platforma e-commerce dla małych firm z podobnych powodów. Są bardzo intuicyjne i łatwe w użyciu – prawie każdy właściciel małej firmy powinien być w stanie zbudować witrynę Shopify i zarządzać nią. Dzięki automatycznym stawkom wysyłki i podatkom oszczędzają czas właścicieli firm.

Dodatkowo, jeśli musisz nauczyć się korzystać z systemów POS , Shopify to świetny wybór. Integrują się z wieloma najlepszymi systemami sprzedaży detalicznej dla sprzedawców omnichannel zarówno z fizycznymi witrynami sklepowymi, jak i sklepami internetowymi.

Jakie są najlepsze platformy e-commerce pod dropshipping?

Oprogramowanie Dropshipping musi łatwo integrować się z hurtowniami, łączyć zapasy między platformami i automatyzować wysyłkę.

Po podłączeniu sklepu internetowego do dostawcy hurtowego pierwszą rzeczą, którą musisz sprawdzić, jest to, że poziomy zapasów są automatycznie synchronizowane między platformami. Ostatnią rzeczą, którą chcesz się wydarzyć, jest to, że ktoś zamawia w Twojej witrynie produkt, którego nie ma w magazynie u hurtownika.

Oto nasze wybory najlepszych platform do dropshippingu:

  1. Shopify
  2. Wix
  3. BigCommerce

Jakie są zalety korzystania z platformy e-commerce?

Jeśli Twoja firma nie jest online, skończy się jej działalność”.

To oświadczenie Billa Gatesa okazało się prorocze – rynek e-commerce jest teraz ogromny i rozwija się z czasem.

Według ostatnich badań ponad 50% Amerykanów woli robić zakupy online. E-commerce nigdzie się nie wybiera i możesz uzyskać kawałek tego zysku za pomocą prostej strony internetowej.

Potrzebujesz jednak atrakcyjnej i angażującej strony, jeśli chcesz zdobyć klientów.

Przyjrzyjmy się więc wszystkim zaletom budowy sklepu e-commerce i temu, jak może skutecznie prowadzić Twój biznes.

1. Łatwa skalowalność.

Prowadząc tradycyjny sklep z cegłą i zaprawą, trudno jest dotrzeć do publiczności, która jest bardzo daleko geograficznie.

Jeśli nie odniesiesz sukcesu i nie będziesz działać jak Walmart i inni liderzy branży, zakładanie wielu punktów sprzedaży w różnych obszarach stanie się zbyt drogie.

Oczywiście nie jest to łatwe dla małego lub średniego detalisty, ponieważ jest wyjątkowo kosztowne.

Jednak za pomocą platform e-commerce małe i średnie firmy mogą teraz kierować reklamy do globalnej publiczności i docierać do nich, a nawet zwiększać ich rozmiar wielokrotnie.

Większość platform pozwala skonfigurować sklep internetowy za 15–50 USD miesięcznie, przy czym najczęstsza cena to około 30 USD.

Bycie online zasadniczo sprawia, że ​​cały świat jest twoją ostrygą i nie musisz kierować się na określoną okolicę i ograniczać się do określonego obszaru. Dzięki szerszemu zasięgowi sprzedaż wzrośnie, a zyskowność wzrośnie na dłuższą metę.

Platformy e-commerce pomagają osiągnąć skalowalność, zapewniając szybką wydajność i imponujące wrażenia zakupowe w dowolnym miejscu.

2. Doskonała obsługa klienta.

Obsługa klienta odgrywa dużą rolę w rocznych przychodach każdej firmy. W rzeczywistości jest to jedna z najbardziej orientacyjnych miar konkurencyjnej firmy.

Nawet jeśli używasz wstępnie zaprojektowanego szablonu do budowy witryny, możesz od czasu do czasu napotykać problem.

Może to być wszystko – możesz zmagać się z niską prędkością witryny lub napotykać błędy na stronie internetowej.

Jednak każda platforma e-commerce oferuje obsługę klienta, która pomoże Ci rozwiązać te problemy.

Na przykład Bigcommerce zapewnia wsparcie techniczne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, e-mail i telefon w USA.

Obsługa klienta BigCommerce

Dysponują także zespołem usług premium, którego celem jest sprawienie, aby Twój biznes był doskonały i pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów technicznych, z którymi możesz się spotkać. I to może zrobić różnicę.

Dzięki tego rodzaju wsparciu i elastyczności Twoja firma nie zwolni z powodu problemów technicznych.

3. Integracja z mediami społecznościowymi.

Ponad 3 miliardy ludzi na świecie korzysta z mediów społecznościowych – ogromnego rynku, z którego można skorzystać.

Statystyki użytkowników mediów społecznościowych

Ponadto zmieniają się zachowania zakupowe i coraz więcej użytkowników jest gotowych kupować produkty za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Platformy e-commerce łatwo integrują się z Facebookiem, Instagramem i Pinterestem, dzięki czemu możesz sprzedawać swoje produkty gdziekolwiek są Twoi odbiorcy.

Dlatego należy zwrócić uwagę na zaangażowanie mediów społecznościowych.

Na przykład rzućmy okiem na Bigcommerce .

BigCommerce Integracja z mediami społecznościowymi

Ich platforma integruje się z platformami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Instagram i Pinterest, bezpośrednio z panelu sterowania BigCommerce, synchronizując zapasy dla Ciebie i sprawiając, że sprzedaż backendu wymaga niewielkiej pracy.

4. Wbudowane narzędzia marketingu e-commerce.

Integracja z mediami społecznościowymi doprowadzi Cię do miejsca docelowego, ale nie jest to jedyny marketing, który powinieneś zrobić.

Po uruchomieniu witryny musisz określić, co klienci chcą kupić za pomocą odpowiednich narzędzi marketingowych.

Platformy e-commerce pomagają to zrobić, udostępniając liczne wbudowane narzędzia marketingowe. Narzędzia te zapewniają wszystkie niezbędne dane i dane analityczne, które pomogą Ci nakreślić mapę drogową przyszłej sprzedaży.

Weźmy na przykład Squarespace:

Wbudowane narzędzia marketingowe Squarespace

Pomaga kierować ruchem do Twojej witryny za pomocą zaawansowanych narzędzi marketingowych, a także mierzy Twój sukces ilościowo za pomocą zaawansowanych narzędzi do analizy danych.

Wbudowane biuletyny, wyskakujące okienka wyskakujące, kody kuponów i promocje to tylko niektóre z funkcji marketingowych do Państwa dyspozycji.

5. SEO.

Prawie każda platforma e-commerce zapewnia podstawowe i zaawansowane funkcje SEO. Te funkcje poprawiają widoczność wyszukiwarki i zarządzają wszystkim, od map witryn po tytuły meta, opisy, słowa kluczowe i inne.

Jeśli jesteś przyzwyczajony do prowadzenia witryn na WordPress, możesz wypróbować WooCommerce, aby uzyskać solidne wyniki SEO.

Na przykład WooCommerce jest zintegrowany z jednymi z najlepszych powiązanych z SEO wtyczek WordPress, które mogą pomóc w optymalizacji witryny i podniesieniu jej pozycji w wyszukiwarkach.

Niektóre narzędzia SEO obejmują:

  • Yoast SEO
  • MonsterInsights
  • Wszystko w jednym pakiecie SEO
  • Mapy witryn Google XML
  • W3 Total Cache
  • BZ Leniwy ładunek
  • Obrazy zoptymalizowane pod kątem SEO
  • WordPress SEO

Ponadto platformy takie jak BigCommerce i 3dcart zapewniają świetne wsparcie SEO od samego początku.

Wskazówki i strategie korzystania z platform e-commerce.

Dzięki licznym zaletom oferty e-commerce w porównaniu z tradycyjną sprzedażą detaliczną, jest to świetna droga nie tylko dla kupujących, aby zaoszczędzić pieniądze, ale także dla sprzedawców, aby zmaksymalizować zasięg przy minimalnym koszcie.

Podczas sprzedaży online w Czarny piątek w 2017 r. Kupujący w samych Stanach Zjednoczonych wydali 5 mld USD .

statystyki kupujących online

96% wszystkich Amerykanów dokonało zakupu online przynajmniej raz w życiu.

Jednak przy bardziej intensywnej konkurencji wyróżnienie się na zatłoczonym rynku jest trudne.

Samo używanie doskonałego oprogramowania nie wystarczy. Musisz mieć od samego początku właściwą strategię marketingową e-commerce z pełną ścieżką .

Oto kilka wskazówek i wskazówek, które pomogą Ci w strategii marketingowej w tym roku.

1. Skoncentruj się na użytkownikach mobilnych.

Wszyscy wiemy, że telefony komórkowe są teraz bardziej popularne niż komputery osobiste.

W lipcu 2019 r. Google ogłosił, że indeks dotyczący urządzeń przenośnych był nowym czynnikiem rankingowym i już tu pozostanie.

Oznacza to, że Google przede wszystkim wyszukuje mobilną wersję witryny pod kątem rankingu i indeksowania.

Statystyki pokazują, że ponad 63% użytkowników online korzystało z telefonu komórkowego, aby przeglądać online w porównaniu z komputerem.

Użytkownicy witryn Desktop Vs

Oczywiście skupienie się na witrynie mobilnej jest teraz konieczne.

Dlatego upewnij się, że korzystasz z platformy e-commerce, aby zoptymalizować witrynę mobilną wraz z witryną na komputery.

Shopify jest jednym z liderów branży, jeśli chodzi o optymalizację urządzeń mobilnych i projektowanie motywów.

Shopify Mobile Optimization

Wiele innych platform e-commerce zapewnia podobne korzyści, które mogą pomóc zapewnić lepsze wrażenia z mobilnego przeglądania odbiorców. Po pierwsze, upewnij się, że twoje oprogramowanie zapewnia przyjazną dla urządzeń mobilnych stronę główną, strony kategorii i strony produktu.

Również optymalizacja obsługi transakcji mobilnych i zapewnienie, że proces zakupu jest przyjazny dla użytkownika, jest sprawą najwyższej wagi.

2. Spraw, aby Twoja witryna e-commerce była atrakcyjna wizualnie.

Badania sugerują, że użytkownik potrzebuje 0,05 sekundy, aby zdecydować, czy podoba Ci się Twoja witryna, czy nie. Jeśli nie uznają tego za atrakcyjne wizualnie lub nie rozumieją, o co chodzi, prawdopodobnie natychmiast wyjdą.

Dlatego masz szokująco krótkie ramy czasowe, aby wzbudzić zainteresowanie odwiedzających.

Musisz upewnić się, że wybierzesz motyw strony internetowej, który jest nie tylko odpowiedni dla Twojej niszy, ale również atrakcyjny.

Ponadto ważne jest, aby wybrać logo i zdjęcia, aby dać odwiedzającym wyobrażenie o Twojej marce od momentu wejścia na Twoją stronę.

Chodzi o to, by być jak najbardziej pomysłowym, a jednocześnie zapewniać użytkownikom bezproblemowe przeglądanie.

Zajrzyj na tę stronę :

Interfejs użytkownika strony internetowej

Jest to doskonały przykład atrakcyjnej wizualnie strony, która sprawi, że będziesz chciał przewinąć w dół. Jest również łatwy w nawigacji i zawiera odpowiednie wezwania do działania, które są odpowiednio umieszczone, aby zwrócić uwagę odbiorców.

3. Zapewnij łatwość nawigacji.

Bardzo ważne jest, aby Twoja witryna e-commerce była dobrze zorganizowana i łatwa w nawigacji.

Aby ułatwić odwiedzającym Twoją witrynę, możesz dodać wiele wtyczek za pomocą używanej platformy e-commerce.

Na przykład WooCommerce umożliwia automatyczne dodawanie wtyczki, która pozwala użytkownikom wrócić do ostatnio oglądanych elementów.

Wtyczka WooCommerce: łatwa nawigacja

Po zintegrowaniu witryny z tymi narzędziami, które zwiększają wygodę nawigacji, zapewniasz wygodę użytkownikom i zwiększasz sprzedaż.

Ponadto wykorzystanie nawigacji po produktach z ostatnio przeglądanymi i sugerowanymi produktami może zwiększyć współczynniki konwersji e-commerce.

4. Dane i analityka.

Głosy, które mówią: „ Dane to nowa ropa” stają się coraz głośniejsze.

Obecnie na świecie istnieje około 18 zettabajtów danych. Nie ma powodu, dla którego nie powinieneś korzystać z tego obszaru.

Twoja strategia rozwoju firmy za pomocą platformy e-commerce powinna obejmować plan korzystania z informacji o odwiedzających, które Twoja witryna generuje każdego dnia.

Większość platform e-commerce ma wbudowane narzędzie analityczne, które może pomóc w śledzeniu danych demograficznych.

Weźmy Wix , na przykład:

Narzędzie Wix Visitor Analytics

Wix zapewnia wbudowane narzędzie do analizy danych odwiedzających, Analytics Analytics, które może pomóc Ci śledzić liczbę odwiedzających, częstotliwość odwiedzających, wizualizować generowane dane, śledzić według kraju i adresu IP, generować statystyki konwersji i lepiej, dobrze poinformowane decyzje dotyczące przyszłości.

Pomaga to usprawnić proces marketingowy i skupić się na skutecznym planie działania.

Większość platform e-commerce oferuje narzędzia analityczne i powinieneś z nich skorzystać.

5. Zapewnij obsługę klienta Stellar i opcje czatu na żywo.

W 2017 r. 64% Amerykanów skontaktowało się z jakąś formą obsługi klienta.

Według Zendesk , doskonała obsługa klienta jest podstawowym czynnikiem, na który patrzy klient podczas prowadzenia działalności.

Ponadto, zgodnie z modelem Kano tutaj, strona internetowa z funkcjami takimi jak opcje czatu na żywo i wydajna obsługa klienta są zachwycające i mogą ulepszyć Twój biznes, zwiększyć przychody i znacznie zwiększyć satysfakcję klienta.

Model Kano: obsługa klienta

Część strategii e-commerce powinna obejmować integrację wydajnego czatu na żywo i systemu obsługi klienta – najlepiej 24/7.

Weźmy przykład Squarespace.

Zapewnia doskonały i łatwy sposób na dodanie Pure Chat, oprogramowania do czatu na żywo, w zaledwie kilku prostych krokach.

SquareSpace Pure Chat

Dzięki opcji czatu na żywo możesz:

  • Udzielaj natychmiastowych odpowiedzi na pytania użytkowników witryny
  • Angażuj potencjalnych klientów i potencjalnych klientów
  • Popraw swoje współczynniki konwersji i sprzedaż

6. Strategia omnichannel.

Coraz więcej firm coraz częściej wybiera sprzedaż wielokanałową.

Dobra platforma e-commerce może bezproblemowo umożliwić idealną strategię omnichannel. Może to pomóc partnerom biznesowym online i offline współpracować w celu osiągnięcia określonego celu sprzedaży.

Na przykład Magento zapewnia system „Magento Order Management”, który pomaga firmom dokładnie to osiągnąć.

Strategia Magento Omnichannel

Wybór odpowiedniej platformy e-commerce może pomóc w osiągnięciu celów sprzedaży wielokanałowej.

Ostatecznie istotne jest nakreślenie każdego kanału sprzedaży i celów dla każdego z nich.

Często zadawane pytania dotyczące sklepów internetowych (FAQ)

Czy e-commerce jest łatwy?

E-commerce jest łatwy do rozpoczęcia, ale stanowi wyzwanie, aby odnieść duży sukces. Na początek nie potrzebujesz dużo pieniędzy – potrzebujesz tylko strony internetowej i listy produktów. Możesz nawet skorzystać z usług hurtowni dropshipping, aby zlecić inwentaryzację i proces wysyłki.
Jednak odniesienie sukcesu może być trudne, ponieważ marketing Twojej marki e-commerce jest jednym z najważniejszych czynników. Oprócz publikowania zapasów online i obsługi klienta, musisz skupić się na SEO, PPC, marketingu w mediach społecznościowych, e-mailu i innych taktach, aby generować sprzedaż.

Jaka jest najłatwiejsza platforma e-commerce?

Narzędzia do tworzenia witryn e-commerce są intuicyjne i umożliwiają łatwe tworzenie witryn, dodawanie produktów i reklamowanie firmy w Internecie. Jednak niektóre są łatwiejsze w użyciu niż inne. Oto najłatwiejsze platformy e-commerce oparte na użyteczności i prostocie:
1. Shopify.
2. Wix.
3. BigCommerce.

Czy mogę sprzedawać na Facebooku bez strony internetowej?

Tak, bez strony internetowej możesz sprzedawać produkty online za pomocą Facebook Marketplace. Jeśli chcesz sprzedawać produkty na Facebooku , potrzebujesz strony na Facebooku i produktów do promocji. Na swojej stronie na Facebooku możesz dodawać informacje o produktach, w tym nazwy produktów, opisy, ceny, zdjęcia i inne.

Z jakiej platformy e-commerce korzysta Amazon?

Strony Amazon korzystają z platformy AWS stworzonej przez Amazon. Osiągają duże dochody, pozwalając innym na korzystanie z usługi AWS. Inne duże firmy i strony internetowe również korzystają z AWS, w tym Netflix.

Czy lepiej sprzedawać na Amazon czy Shopify?

Chociaż Amazon jest łatwy w użyciu dla małych sprzedawców internetowych, Shopify jest lepszą opcją. Niższe plany Shopify są tańsze niż profesjonalny plan Amazon i są bardziej skalowalnym rozwiązaniem. Ważne jest, aby budować obecność marki w Internecie, a najlepiej to zrobić, prowadząc własną stronę internetową.

Czy Shopify jest łatwiejszy niż WordPress?

Kreator stron internetowych Shopify jest łatwiejszy w konfiguracji i obsłudze niż WordPress, gdzie masz do czynienia z bardziej stromą krzywą uczenia się. Shopify ma wiele wbudowanych funkcji e-commerce, które nie są zawarte w WordPress bez wtyczek. Jednak WordPress oferuje różne korzyści, takie jak lepsze SEO, więcej opcji dostosowywania, ulepszone blogowanie i wiele więcej. Ostatecznie zależy to od tego, co najbardziej Ci odpowiada.

Jak mogę sprzedawać online za darmo?

Jeśli nie masz budżetu na korzystanie z platformy e-commerce, istnieją pewne sposoby sprzedaży online za darmo. Niektóre z nich obejmują:
1. Craigslist.
2. Rynek Facebooka.
3. LetGo.
4. Geebo.
5. eBid.

Podsumowanie

I to na tyle – oto nasza lista najlepszych platform e-commerce.

  • Jeśli chcesz korzystać z najlepszej wielofunkcyjnej platformy e-commerce, która jest najłatwiejsza w użyciu i najlepsza dla małych firm, skorzystaj z Wix .
  • Jeśli chcesz, aby najlepsze oprogramowanie skalowało Twój duży biznes, zalecamy rozpoczęcie pracy z BigCommerce .
  • Jeśli jesteś dropshipperem, który potrzebuje dobrej integracji z hurtowniami dropshipping, Shopify będzie Twoim najlepszym wyborem.

Coś omineliśmy lub masz doświadczenia, którymi chcesz się podzielić? Jakie popularne platformy sklepów internetowych polecasz? Daj nam znać w komentarzach poniżej!

← Wróć do recenzji

Andrzej Krawczyk

Z wykształcenia informatyk, Andrzej jest entuzjastą oprogramowania i digital marketingu, a zarazem edytorem witryny MójStartup. Poza redagowaniem artykułów, Andrzej angażuje się w organizację konferencji i warsztatów, dzieląc się swoją wiedzą z innymi pasjonatami branży oraz wspierając startupy w ich rozwoju i skutecznym marketingu.

Nasz wybór nr.1
Wix

Wix to najpopularniejszy na świecie kreator stron i sklepów internetowych, który oferuje szereg szablonów i możliwości dla różnych użytkowników.

10% zniżki z kodem TAKE10

Sprawdź oftertę